/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Alternativ til Groupcare
Fra : Selc
Vist : 1382 gange
30 point
Dato : 24-10-02 15:00

Nu har Groupcare-kapitalisterne besluttet sig for at tjene penge på deres lille enterprise. Det betyder, at det ofte er et pokkers til bøvl at komme ind på skidtet. Ærgerligt - det var en go' sevice.

Er der nogen, der kender til et seriøst alternativ til Groupcare.dk? Jeg/vi bruger det primært til at holde styr på godt 120 personer omkring et skoleblad.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 13:53

"Selc" <Selc.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:W%Rt9.174580$Qk5.6006019@news010.worldonline.dk...
> Nu har Groupcare-kapitalisterne besluttet sig for at tjene penge på
> deres lille enterprise. Det betyder, at det ofte er et pokkers til bøvl
> at komme ind på skidtet. Ærgerligt - det var en go' sevice.

Kapitalister? De skal vel tjene penge til brødet ligesom alle andre.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I
lose. Last night...it was a tie." -John Daly

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 15:21

Selc <Selc.news@kandu.dk> skrev:

> Nu har Groupcare-kapitalisterne besluttet sig for at tjene penge på
> deres lille enterprise. Det betyder, at det ofte er et pokkers til
> bøvl at komme ind på skidtet. Ærgerligt - det var en go' sevice.

Kapitalister? De havde 250.000 brugere før de sagde stop.

> Er der nogen, der kender til et seriøst alternativ til Groupcare.dk?
> Jeg/vi bruger det primært til at holde styr på godt 120 personer
> omkring et skoleblad.

Nope. Men Groupcare kører rigtig lækkert, når man har betalt. Jeg kan da
godt se at 120 brugere er lidt af en udskrivning.

Mark

Kommentar
Fra : pohoje

Dato : 24-10-02 20:39

Tjah sådan måtte det vel blive, det er efterhånden umuligt at have noget gratis som almindelig bruger. De commercielle overtager det hele, men så må de klare sig som de kan uden os. Mit råd delete deres side og glem alt om dem, indgyd dine 120 medlemmer lidt datadiciplin så kan I sagtens klare jer uden. Det kræver selvfølgelig at én indtaster alle emailadresser og sender til de andre, men mon ikke der kan skillinges sammen til dette tastearbejde....

Pohoje

Accepteret svar
Fra : Anco

Modtaget 30 point
Dato : 25-10-02 08:16

Der er et billigt og godt alternativ på www.igroups.dk.
Her er mulighed for at skrive beskeder til andre medlemmer i gruppen, fælles adresseliste og photoalbum.
Men ellers er der også mange gratis alternativer, men de fleste skal inbdlemmes i en hjemmeside.
Prøv det,
Andreas