/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Anne Linnet -tekst
Fra : viggoeddie
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 01-10-05 20:26

Har nu efterhånden brugt lang tid på at lede efter teksten, til "Episode" (Anne Linnet, på albummet "Kvindesind". -Nogen der kan hjælpe mig i min søgen?

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-05 22:19

Hej .jeg ser at du har et problem ,jeg har prøvet al verdens ting men kunne bare finde diverse andre tekster.....Jeg prøvede til og med at finde sangen om man da den vej kunne lytte og så skrive teksten men men,jeg synes bare lige at du skulle se at en' har set efter

Mvh og held med søget sverola

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-10-05 22:30

Du skal jo nok lede efter digtet under forfatteren Tove Ditlevsen i det hun er ophavsmanden til alle teksterne på den plade. Prøv eventuelt at Google dig lidt frem - om ikke andet kan du med garanti finde den på biblioteket.
Den er udgivet i 1955 i digtsamlingen "kvindesind"

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-05 22:36

Det er Tove Ditlevsen der har skrevet den tekst, og den findes i et par ældre bøger:

"Digte i udvalg" udgivet på Hasselbalch billigbøger, og "Samlede digte" Tove Ditlevsen, udgivet af Gyldendals forlag.

Måske du kan finde dem på biblioteket.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : viggoeddie

Dato : 02-10-05 18:24

Tak for svaret sverola. Det var sødt af dig at prøve! Kunne godt li den med at prøve at lytte den af!