/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan komme tilbage til indholdsframen~
Fra : findovia
Vist : 466 gange
200 point
Dato : 24-10-02 14:12

Jeg vil godt vide, om der findes en fidus til at komme tilbage til indholdsframen.

Jeg arbejder på en hjemmeside med 4 frames. (Menu, top, bund og inhold).

I indholdsframen linker jeg til en ny frame (_top) for at udnytte hele skærmen.
Jeg ville gerne kunne klikke tilbage uden at bruge browserens tilbage-funktion, men ved at anbringe et tilbage-link på siden i den nye frame.

Er der nogen der ved, hvordan man gør det?

Accepteret svar
Fra : Phylock

Modtaget 210 point
Dato : 24-10-02 15:32

hmmm vis jeg har forstået det rigtigt så vil du have et link hvor man kommer tilbage i stedet for at man trykker på back
det kan gøres sådan :

<a href="#" onClick="history.go(-1)">Back</a>

-1 kan du ændre til hvor mange langt tilbage.

hilsen Phylock`

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 24-10-02 15:33

det kan gøres ved:

<a href="#" onClick="history.go(-1)">Back</a>

-1 kan du ændre til hvor mange langt tilbage.

hilsen Phylock`

Kommentar
Fra : zappo

Dato : 24-10-02 15:37

Jeg ved ikke om det er det rigtige jeg foreslår, men jeg bruger et hyperlink for at vende tilbage,
altså anbringer et link de steder hvor det er nødvendigt at kunne vende tilbage til forsidenfra eller hvad
man skal tilbage til, men jeg bruger Frontpage og ved ikke om du kan bruge svaret til noget, men så bare afvis det.

mvh Zappo

Godkendelse af svar
Fra : findovia

Dato : 24-10-02 16:15

Tak til Phylock!

Bravo!

Det var lige præcis det, jeg gerne ville kunne.
Herligt.