/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nøgendans???
Fra : Keldd
Vist : 2037 gange
100 point
Dato : 01-10-05 19:13

Nå, så kunne i komme over og glo.
Men det bliver der ikke noget af, det er et pænt sted, Kandu, ja det er.
Nu er det jo lørdag ha ha ha, så alle der har noget at sige, syng ud.
Der må gerne bandes i den her tråd, for at understrege noget væsentligt, ellers ser jeg gerne,
at al samtale, bliver holdt på et højt intellektuelt niveu, det som Kandu, jo er så kendt for.
Dog skal ægteskabsforbryderen molo, holder en rimelig lav profil her i tråden, ah det er nok for meget
forlangt, men da der ikke skal gåes i små sko her, vil jeg nok se gennem fingre med det.
Til at begynde med, lad mig høre, om jeres forventninger og håb, for næste uge.
Mit eget håb for næste uge er, at jeg får en ny rygsæk, en speciel een til at have fotoudstyr i.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-05 19:20

Mine forventninger til næste uge er store - jeg skal besøge en ven på sydsjælland og jeg er meget sikker på at han har arrangeret noget med "glædespiger" osv

Desuden skal jeg hjælpe min datter og svigersøn med at bygge et redskabsskur i et par dage

og ................................... jo det bliver en god uge.

//bent

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 19:24

Øv troede vi skulle have noget spændende at kigge på

Mine forventninger til næste uge - åh der er mange

Jeg er konstitueret leder i min børnehave på 5. uge det vil jeg gerne klare godt!
Jeg har lige fået nøglerne til mit Dukkehus, så jeg vil også gerne begynde at flytte nogen ting
Og så vil jeg gerne gøre mit til, at man kan bo sammen på en ordentlig måde i et afsluttet forhold, men det er svært for begge parter...........Måske er det bare ønsketænkning

Men jeg håber, at du får din nye rygsæk

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 19:30

Held og lykke Ripley, men puh ha, du har nok ret, det er ønsketænkning, men hvis han slår,
så skriv her, og hjælpen er der hurtigt.
Bent:
Selvfølgelig sørger din ven for passende underholdning, det manglede da bare.
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 19:30

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hvis keldd ikke har fået den rygsæk endnu så er han ski da meget sent ude

sad nu også og tænkte wouw nu er der en der har famililebillederne og videoklippene fremme til visning - er dyyyyyybt skuffet

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-10-05 19:33

Uhh... mine forventninger til den kommende uge.... Den bliver go' gør den!!!

Først en smule arbejde, siden en smule hvile for at afslutte med intensivt kursus fra fredag til søndag. Og er jeg rigtig dygtig, så sniger jeg liiiige lidt forberedelse ind før kurset - men det er der altså ingen garantier for

Jo - så er det vel også tid til at få efterårsklargjort haven. Få plukket de modne æbler og skåret lidt i de døde grene. Fjernet noget kedeligt halvdødt ukrudt fra terasse-bedene...

Og så skal min mand og min hund selvfølgelig forkæles - som de plejer

Nååå ja - så bliver der vil også en stump tid tilovers til liiiiige at kigge forbi Kandu et par gange eller tre.... Mon ikke???

Det bliver skøøønt... Som det plejer

Vaxen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 19:35

-> Keldd: Han slår ikke, han surmuler bare - hele tiden! Det ender da md at det er mig dr slår :-

Og Mirit jeg sad også der med store forventninger, har KanDu ikke en regel om falsk reklame??????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-10-05 19:38

Ja, ærligt talt.... Meeeen, jeg vil nu foretrække at vide på forhånd hvem søren danseren er.... .... Tænk hvis nu....... AT det var Keldd selv

Nææ... Clooney...Piger er I med

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 19:38

hvis kandu ikke har det så laver vi den regel selv - men falske reklamer - nææhh- nærmere knuste forhåbninger

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-05 19:43

Se den overskrift kunne få pigerne op og stå, hvis man nu kan sige det?
Mine forventninger til næste uge er verdensfred og reklamefrit tv!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 19:48

Hør så I tøser, jeg synes virkelig det er forfædeligt med jer, hvad foregår der inde i jeres hoveder,
det her er en anstændig tråd, og mirit lægger ud i vanlig stil, med et ubehersket latteranfald, og vil lave regler,
jeg skal gi' hende regler skal jeg. Og Ripley, når idioten sider og surmuler, giver du ham en ordentlig en over nakken.
Og til Vaxens orientering, du ER gået glip af noget, for selvfølgelig er jeg en blændende dygtig danser, og ser dødgodt ud i bar overkrop, som jeg altid danser med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 19:50

Tedd -> jeg er urealistisk, men du fantaserer

Hilsen Ripley

-og jo Mirit, jeg er dybt deprimeret over den falske overskrift

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 19:51

Du stiler højt tedd.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 19:51

keld danser med sin overkrop - uaaaaaaaaah det lyder grotesk

(har han hugget den ene del af den oversavede dame måske ??????)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 19:52

Keldd: Jeg gider ikke give ham en over nakken, det er jo "over and out", han er bare en humørdæmper - øv!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 19:57

hvis nogen kan lægge en dæmper på ens humør så skal de væk - helt væk !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-05 19:57

Fantasi er bedre end realisme Og sometider blir fantasi realistisk! Tænk på at den "moderne" verden først blev skabt da mennesket "opfandt" ilden! Man får gode ideer af at stirre ind i bålets flammer! Men først efter det firkantede hjul blev kasseret efter 10000 år skete der noget!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 20:07

1-o til Tedd, jeg kan godt lide det du skriver 9

Og Mirit, det kommer han jo også, men det ender nok med, at jeg flytter før planlagt og bare kommer tilbage og henter ting - og bruger computeren

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 20:08

Uff til Tedd - Det 9-tal skulle have været )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-05 20:09

Troede du gav mig karakter Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 20:11

Nej for det indlæg var bedre end 9

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 20:30

griner af rip---- tag dog den puter med

tror det var noget med et omvendt sekstal til tedd

(((((((((((K E L D D))))))))))))))) er du nu faldet i søvn over en film du alligevel ikke får set igen ??????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 20:32

*VHBOK* : Vor Herpes Bevare Os Keldd

...mage til opblæst nar og desident skal man sgu lede længe efter !

Vi (= Eyvind, natmaden, en privatist og aspirant, samt undertegnede ) ..hyggede os uhyggeligt ved Keldd's fravær i Valbyhallen i dag

Ans var savnet, .....men Keldd-frihed opvejede dette savn

Vi glæder os alle til denne opblæste nar ..og 'quitter' (=Keldd) forlader denne Gud's grønne jord og alverdens computermesser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 20:35

((((((((((((( sparker molokyle en over hans venstre lilletå )))))))))

KA DU SÅ OPFØRE DIG PÆNT OVERFOR KELDD

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-05 20:36

Jeg fik ikke lige læst hele tråden................men hvor er linket til den nøgendans.

Ps. Så kan jeg bedre forstå, at jeg kunne købe alle de firkantede hjul billigt ude på Valby-udstillingen.

Pss. Jeg skal hilse fra Molo og Natmaden og en til som jeg ikke kan huske navnet på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 20:36

Keldd -> Kom ikke hér ..og bli' væk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-10-05 20:39

I er sgu skøre, men det lyder til, at det ar været sjovt

Snakkes senere - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 20:39

[hør] miritdk er ikke et 'hack' bedre !

</MOLOMESSER>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 20:43

| _________
| / tik tak tik tak \
| \ ??????????_
| O _//\-\
| O / \
_|_ o / |
/ \ (.(.) /|\/
| 0 | (___ ,)
\___/ / \ \
_ \o / |
_( \_ _| _____\
(___ \_______/\_/______\
(___ / / \|
(___________/ |____||
/ | ||
/_______| |_\
\ _| | /
| (_ \/
| \__ | | | |
| \ |_|_|_|
| | |
|_____|_____|
/ / | molokyle faldt i staver over messens nyhed - fik jeg at vide

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-05 20:44

Ja det var da et hyggeligt Kandutræf i Valby-hallen.
Det er meget skægt, at se folk fra Kandu > IRL. <
Molo lignede sig selv...............men det ta'r han nu meget pænt.
Men desværre gik natmaden rundt og bed alle damemenneskerne i halefinnerne, fordi han troede det var Ans.
Men efter en udstillingsøl faldt han dog lidt til ro.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 20:44

æv man kan da heller ikke stole på kandu - lol

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 20:44

Hvad havde de herrer så med hjem fra messen, andet end en lunken halvbrandert,
jeg har ikke hørt nogen sige noget om at de havde købt supercomputeren, men pengene gik vel til sprut og andet skørlevned?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-05 20:47

Jeg har købt et program til at lave ringetoner................men midi filen er ikke med i programmet. Sådan er det tit når jeg køber noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 20:51

Eyvind -> Natmaden ..og jeg er svært glade for; du ikke afslørede vores ansigts- og tungefarve

</CYANBLÅ>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-05 20:52

Miritdk - prøv at lave din figur i "skriv et tip" så kan du rette og se resultatet.
Du behøver jo ikke gemme til sidst.
Når din kode står rigtigt kopierer du bare over fra redigeringssiden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-05 20:54

Nej - men det er jo Keldd's tråd så han kan få forklaringen over Skype.....en dag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-05 21:01

Citat
Men desværre gik natmaden rundt og bed alle damemenneskerne i halefinnerne, fordi han troede det var Ans.

Men i Valby fik han ikke ram på mig

Accepteret svar
Fra : J123

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-05 21:03

Mine forventninger til næste uge er mange.En ting er sikkert:" Jeg skal lige forbi grillen og kaste et par franske hotdogs i næbet". Jeg holder fri hele ugen og skal gøre mit skur færdigt. Fruen kommer tidligt fra job så ........ Nøgendans måske...Forventningens glæde er altid den største.
Haps.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 21:23

eyvind - ja vidste det faktisk godt med de tegninger - kopierede fra en side på nettet og tænkte ikke over det - og............
hvis du vil lave ringetoner så kan du da bare bruge anvil studio - det er gratis

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 21:30

J123
Forventningens glæde er altid den største, yes yes, men der er nok ikke noget med dine forventninger,
der kan gå helt galt.
Det ligger straks lidt anderledes, hvis du havde mødt een i går, og skulle møde hende i dag, SÅ kunne det
gå galt, men du klarer den, så glæd du dig bare til lidt nøgendans.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-05 21:33

Her sidder jeg med den største beundring for dit creative arbejde..............og så er det bare en kopi. .-)
Anvil studio er til at bruge sammen med midiudstyr.
Det jeg mangler er en converter eks. mp3 > midi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 21:41

anvil kan du lave midifiler en masse med eyvind

konverter til midi ???? HMMMM

http://www.mp3towav.org/mp3-to-midi.asp er der ikke noget du kan bruge ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 21:43

ps eyvind - i tidernes pc morgen var de tegninger de eneste man kunne lave - så jeg kan godt - så kom bare ikke her og bliv væk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-05 21:44

tak jeg kigger.......................nu kommer james Bond

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 21:47

eyvind

Kommentar
Fra : gigsen

Dato : 01-10-05 22:11

I hygger Jer da herinde. Nøgendans, det var måske ikke så tosset. Det kan jeg godt få Bullermanden til. Glæder mig til næste uge, der skal jeg forkæles som sædvanlig, og så skal jeg hente min lille nye kattekilling næste weekend. Det bliver helt super.

Fortsat god weekend.

Gigsen - Gitte

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-05 22:13

Citat
Nå, så kunne i komme over og glo.

Ja, jeg troede lige at du var blevet for stor til mirits røde kjole

Jeg har mange forventninger, men dem delagtiggør jeg ikke brugerne på kandu med.

Nysgerrigheden længe leve.

God søndag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:32

gigsen - vi vil altså ikke have at du lader killingen danse nøgendans !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : supersine

Dato : 01-10-05 22:34

Jeg sad HEEEEELT alene - kæresten kom ikke denne week-end

Tænkte, jeg så kunne få en "trøst" ved nøgen-dans.... men næ - nej...... bare falsk reklame...

Så nu er jeg nødt til at trøste mig ved tanken, hvad der skal SKE på fredag *mangler en savle-smiley* *GGGG*

Ellers skal jeg bare, handle, svømme, sy osv..... BVADR *GGGGGG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 22:34

Gigsen:
Kan vi ikke få nogen beviser for din påstand
Er det ikke noget du bare siger?? Ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:37

supersine - dejligt med forventningerne - tre savlesmileys herfra

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 22:38

Supersine:
Jeg er mand for at trøste dig, ingen tvivl om det.
Hæld ham bolchehovedet ud, så kan vi muntre hinanden op.Ingen tvivl om det.

Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-05 22:55

Citat
Han slår ikke, han surmuler bare - hele tiden! Det ender da md at det er mig dr slår

Sådan Ripley......sørg nu for at slå hårdt nok, så ka' han lær' det

Mirit

Citat
supersine - dejligt med forventningerne - tre savlesmileys herfra

Hvorfor savler du over supersines kæreste

Og Keldd.

Du glemte at skrive linket til din hjemmeside, hvor du selvfølgelig har lagt et lille klip af den nøgendans du reklamerer med................Er dog ikke sikker på, at det vil være et særligt smukt syn

Og hvad skal jeg lave i næste uge..............så lidt som muligt, i så lang tid som muligt

Nej, jeg roder en del med et billedbehandlingsprogram jeg har installeret.......og frembringer nogen meget kunstneristiske kreationer..............det er vældig sjovt

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 23:00

dova jeg savler i forventningens lys ........... mens jeg generer kelds pc

(jeg vil ikke have ham keldd danser nøgen i nettet )

hvad er det for et billedbehandlingsprogram du leger med ????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 23:02

[hør] Når jeg vågner i morgen, så vil jeg læse; hvad I har skrevet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 23:10

Dova:
Hov hov, du er ikke sikker på at det vil være et særligt smukt syn, at se mig danse nøgen?

Hvorfor dog ikke? Jeg er sgu da smuk, bare kom og tag nogen billeder af mig!!! Der var måske et par ting,

jeg kunne vise dig, som måske ville interessere dig. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-05 23:24

mirit

Det hedder Arc Soft Photo Studio

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 23:27

Det er et Canon program, så vidt jeg husker, men nu er jeg søvnig,
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 23:31

Dova:
Det er et scannerprogram du bruger, et gammelt et, du kan downloade noget der er
mere optimalt fra internettet. Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 23:37

Dova:
Brug det her: http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

Det er gratis, og bliver omtalt godt. Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-10-05 23:43

Hmm, Keld, du laver falsk reklame som sædvanlig

Jeg har haft en heftig uge...denne uge skal jeg finde ud af hvilken Pilleovn der er den bedste....Finde ud af hvor vi skal holde en romantisk weekend!!!
Best western i Åbenrå, er det hidtil bedste bud indtil videre.
Kender i et fantastisk sted, jylland /fyn så sig endelig til.
Og, så skal jeg igang med klikkertræning med min hund...som forøvrigt skal have hvalpe her sidst i okt....hvis det var gået nogen forbi

Kender i nogle gode mennesker der savner en fantastisk god hund, (næsten ægte labrador) så fortæl dem om det!!!

Kommentar
Fra : supersine

Dato : 02-10-05 00:17

.........\\\|///......................................
.......\\...-..-...//.................................
........(...@.@...)..................................
---oOOo-(_)-oOOo------------------------
Jeg kigger bare lige lidt!!!!!!!!!.....*SS*
--------------Oooo-------------------------
....oooO......(....)................................
.....(...)........)../.................................
......\.(........(_/..................................
.......\_).............................................

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 00:34

Nøgendans....Hvor?!

Ærlig talt keldd! ..Hvor meget skal vi finde os i fra din side. Du "bager" sq efterhånden på hele kandu, og laver de mest platte scoreforsøg..

Midt i din nøgendans går du i seng.. Spørgsmålet er så bare, om dine anstrengelser har været det hele værd, eller du må nøjes med

"en rykker"

..../../|...(
,c(,,,)§.....)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 08:03

G'mor'n

Nåeh... I har ikke skrevet noget interessant kan jeg se. Så må jeg jo hellere tage mig af dén side af sagen :

Efter en halv times børsten tunge er det lykkedes at fjerne den afskylige blå farve de havde blandet i slush isen for at messedeltagerne ikke skulle spise af den

Eyvind fik som sagt investeret i noget ubrugeligt bras. Jeg havde sendt natmaden op at købe en 4 ports switch med indbygget ruter (billigt : ..under 200kr.) i messeshoppen, men han kom tilbage med øl og snaps

Eyvind glemte at forevige min dueblå Mustang, men det huskede natmaden

Hvem tror I forøvrigt der efter 45 min. demonstration af Windows Media Center stillede den stakkels repræsentant intelligente spørgsmål ..han selvfølgelig ikke kunne svare på ? Han havde kolleger til at stå på sidelinjen og stille 'svære' spørgsmål han KUNNE svare på, men der var vist ikke nogen der havde forudset, at der ville komme en Molokyle

Ellers et simpelt spørgsmål :

Citat
Hvis jeg sidder og ser Termanator II, kan jeg så samtidig modtage RSS feeds?
Altså få en message, når der er ændringer på de sider jeg abonnerer på?
Du har jo lige fortalt, hvorledes man bare kan stoppe filmen og forstætte, når man har lyst.

...dyb tavshed

..øeehhh det ved jeg ikke?

Citat
Hvad så med e-mails? Microsoft har jo lavet outlook? ..så er det ikke kompatibelt?
Kan man under filmen få en notifikation om indgående mail?

...dyb tavshed

..øeh, det med notifikation har jeg ikke undersøgt endnu, men...?

Mon ikke en eller anden skal stå skoleret for chefen hos Microsoft Danmark, når han kommer tilbage fra messen?
..kommer til at stå i en kælder de næste 2 måneder og pakke disketter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-10-05 09:29

Dova - keldds link til photofiltre skulle du nuppe - det er et lille supernemt program

supersine og creamy - det smitter med de tegninger hvad ??

Molo - hvor EEEEEEEERRRRR du altså døøøøøøøgtig

Bortset fra det så er vejret herligt og solen skinner - bare den helt perfekte søndag næsten morgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 10:23

Fonemmer jeg en vis ironisk undertone miritdk?

...med dine empatiske evner burde du have været med, så du kunne have tørret sveden af hans pande

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-10-05 10:29

ved da ikke hvad du fornemmer molokyle - og mine empatiske evner var lig nul igår - så tror det var godt jeg ikke var der

Ville nu godt have overværet "spørgepanelet" og staklen fra ms

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-05 12:58

creamygirl:-
Du skal da ikke finde dig i noget som helst, bare spring ævlet over,
og hvad i alverden er der i vejen med en rykker??
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 13:06

Man kan da bare betale til tiden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-05 13:09

Ja

Kommentar
Fra : supersine

Dato : 02-10-05 13:18

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . /)./). . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . ( ø, ). . . . . . . . . .
..--------------(,,)-(,,)-------------. .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . Hej! Skal bare. . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . /)../) . . . . . . . . .
. . ------------(,,)´--- ´(,,)----------.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . pis, jeg gled!. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . -prøvede at gi . . . . . . . . . . . .
. . . . . .dig et kram.. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . .weeeeeeee. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . ./)./) . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . ( ø ,) . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .(,,) . . (,,) . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .\ . / . . .. . . . . . . .
. . . . . . . . . . .(,,) (,,). . . . . . . . . .
. . . . Jeg kom op igen . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . så nu kan du også få et Nytår´s knuz.
. . . . . .af Mig!!

--------------------------------------------------------------------------------

He he *GGGGGGGGGGGG*

NOGEN fornøjelse må en kvinde da have *SS*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-10-05 13:39

supersine - jamen kaniner !!!!!!!!!!

den er nu så søøøøøøøøød

,`. ,'`.
: | \/ / | _..
,--.._ | ' : ;.' )
\ ._ `: | ,' ,' /
`._ ` \ .;../ _..'.._
_..-`-.._::::::.' -.. `.
,' _.. ::::::::.._ __..'
`..___..-''`;:::;' `.
,' , ,' |` `:. `. `.
| ' ,/ , ; \`.._,'
`..-'/ / / \ \ :
\__,' `.__; til dig for den

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 17:46

I er da dygtige ,

- ja måske bortset fra Keldd som skulle meldes til Kandu for falsk reklame

Tror jeg får en skøn uge, jeg har mine egne nøgler nu, og det er det dejligste lille dukkehus, så jeg kan bare gå i hi når jeg trænge til det

Mango, hvor bor du henne, jeg synes jo lidt, at jeg kender de hvalpe fra før starten af

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-05 17:55

Kelds nøgendans er røget helt til højesteret i Island http://www.haestirettur.is/control/index?pid=542

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 18:00

Der kan ikke være Keldd, det med nøgendans, var jo bare for at få os til at sætte fluebenet i tråden

Han skulle skamme sig "løftet pegefinger smiley"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-05 18:39

Det er super Tedd............ikke flere falske forhåbninger til et godt grin.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-05 18:42

Tak for svaret J123:
Et velformuleret og gennemtænkt svar, som fortjener den højeste
udmærkelse.

Endnu en gang tak J123. Og så gælder det næste lørdag, dog helst ikke for mange sure opstød fra Ripley, creamy

og andre, men på næste lørdag bliver der foruden nøgendans, også strippertisesjovs, med tykke negerpiger ahhhh.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 18:49

Hov hov Keldd! ..Mit "opstød" var ikke surt - så du slet ikke mine smileys?!

Om der er noget i vejen med "en rykker"?! ..Mærkeligt spørgsmål Keldd, men et svar fra mig må blive -> De rykkere jeg har modtaget har alle som én været en ubehagelig oplevelse.. Så der er MEGET i vejen med "en rykker"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-05 19:01

Creamy:
Jo jo, jeg er heller ikke sur, bare sig noget til mig, jeg kan tåle det.
Det ser ud til vi taler om forskellige rykkere, men som den fine mand jeg jo er,
vil jeg ikke tale om de rykkere jeg tænker på. Og god arbejdsuge til alle.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 19:01

Vil også protestere!!!!

Man har da lov til at blive skuffet, og gider da ikke se på tykke negerpiger, ØV

-og er bange for, at mine rykkere ligner Creamys, må være kønsforskellen

Du har simpelthen snydt os for en nøgendans

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-05 19:04

Ja, Ripley, jeg kan se du har noget tilgode. Det vil jeg gøre noget ved, når du flytter ud i det lille hus i skoven.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-05 20:30

Medens jeg forsvarrer Dronning og fædreland muntrer I jer med uhøvisk tale og deslige.

Og for at det ikke skulle være nok - SÅ LUKKER DU KEEEEEELDDDD TRÅDEN, før jeg kan nå at øse ud af min store viden indenfor aktiviteter i næste uge...

Hva' faen er meningen???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-05 20:41

Det er jeg ked af Hannepige, men du kan skrive det her til mig alligevel,

bare ham molo ikke kommer og spiller karl smart
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : J123

Dato : 02-10-05 23:25

Tak keldd...
Jeg er beæret over pointene.... De skal bruges på smalltalk...... Jeg stiller nok nogle spørgsmål senere..
Endnu engang tak..
Haps.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 01:29

Til Keld som tak for manglende deltagelse i valby-hallen
Ha keldd du troede nok at du havde kandu for dig sæl, mens vi var væk hva'
http://sannie.dk/flash-toon-game/stripdans_womann.swf

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-05 16:04

natmaden:
Ja, den var sjov, men vi kan jo mødes på Schelenborg en gang, molo bor lige om hjørnet,
og jeg tror ikke du har så langt dertil, (Kastrupvej)
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 17:47

Jamen det er da bare ok keldd, sæl om Schelenborg lyder som sønderjylland.
Eller var det der molo retetaderede til , troede at han sagde Sccchhhheeeleeenborg, men det kan da være at jeg hørte forkert
kender jo kun ama'r-kiks

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 17:48

øøh ama'rmadder

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-05 17:55

Av så kan du sikkert vise mig hvo'rn mit nye sony hs1 virker,
øv jeg sad og ventede på postmand per, men han kom ikke med det i dag, ja han kom slet ikke,
han er nok ude og hjælpe med kanduposten, ææv.
Føj hvor jeg glæder mig.
vi fandt ellers kandus mailserver i valby,
http://ding-dong.net/kandu/_pic/kandupostbil.jpg
og se det er tydeligt hvorfor at jeg glæder mig, altså til kameraet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-05 18:35

Det er nok den helt store videnskab du har brug for, Jørgen, men jeg kigger på det, om du skal hen og bytte det eller hvad

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-10-05 18:36

Forresten så har jeg fået den dumme rygsæk, føj, jeg måtte til lommerne.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-10-05 10:16

øh hs1 øh det er vist en mikrofon

det var sony dsc-h1
http://www.danskdatasalg.dk/visvare.asp?id=4022&menuID=3585

Wawh! jeg kunne have lavet nogle fede lydbilleder

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-05 12:28

Jørgen, ja dsc-h1, den havde jeg fundet frem til.
Det er fint nok, det er det kompakt camera med den længste tele.Og her er så den mest suveræne gennemgang af det.
http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/sony_h1.html

Køb et stativ også, eller i første omgang, hæv ISO'en nå du bruger telen.

Læs i din brugsforvirring, hvis du ikke er helt klar på, hvad ISO er.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-10-05 12:42

Jørgen, et par ting til, du skal have et ordentlig billedprogram, køb:
Adobe Photoshop Elements3.0 ca. 6-700kr afhængig af hvor du køber det, og
en kortlæser ca.100 kr. allevegne. Så er du godt kørende. Billedprogrammet er ikke til at cracke, så du må
til lommerne, men det er pengene værd.
Hilsen
Keldd.