/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvordan fjerner jeg AVSvc.exe permanent
Fra : surfsusan
Vist : 1966 gange
500 point
Dato : 01-10-05 14:30

Et par minutter efter jeg har startet Outlook 2003 kører min PC meget langsomt. Da jeg tjekkede CPU-brug fandt jeg ud af, det var 100%, jeg fandt ud af at AVSvc.exe brugte stort set det hele, jeg fjernede den og min PC kørte fint. Nu er det bare det, at dukker op hver gang jeg starter min PC.
Fandt af den lå c:\programmer\winantivirus2005\ .. jeg kontaktede derfor Winantivirus - de foreslog jeg afinstallerede deres program og geninstallerede det. Det har jeg nu gjort et par gange, men den .exe bliver ved at dukke op.

Nogen der ved, hvordan jeg fjerner den?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 14:34

du skal have slettet / fjernet den helt i registreringsbasen - det kan du (hvis du ikke ved hvordan ellers) gøre med regcleaner

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559

vær varsom - slet kun den fil og hvad der tilhører programmet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 14:34

altså hvad der er smidt ud

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 14:37

Tak, installerer jeg vender tilbage, når den .exe er VÆK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 14:39

kan du finde den hvis du bruger søg ??????

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 14:50

ja jeg kan finde den, når jeg søger
c:\programmer\winantivirus2005\

skal jeg afinstallere winantivirus og fjerne reg med regcleaner og så geninstallere winantivirus?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 14:58

kan du ikke blot slette den ????????

Ellers afinstaller hele programmet med regcleaner - efter at have fjernet med uninstall - eller i tilføj/fjern programmer - genstart - og så slet alt der ligger med recleaner - og geninstaller programmet igen

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 15:06

Ork jo jeg har slettet den mindst 100 gangen ca.
jeg har afinstalleret programmet i tilføj/fjern programmer .. og nu er den væk i regcleaner ...
så er jeg, hvor jeg har været før, mange gange.

Det går vel ikke at genintallere WinAntiVirus og så slette med Recleaner vel?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 15:08

jeg tror du har haft en trojaner på besøg - eller web2search - prøv at lægge en hijackthis log ind hos www.spywarefri.dk - så får du al den hjælp du kan ønske dig

sorry hvis jeg er sent ude - tænkeren stod på pause

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 15:12

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm her kan du hente den hvis du ikke har været der før

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 15:14

Jeg geninstallerede WinAntiVirus og zap er den med igen...

Vil du fortælle mig hvad en hijackthis er?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 15:18

hvis du læser ovenstående link forstår du det

og her:
http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm

- det går langt hurtigere end her og du får en super hjælp hele vejen

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 510 point
Dato : 01-10-05 15:32

WinAntivirus står på denne liste http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm så jeg syntes du skulle overveje at smide det helt væk, og anskaffe dig et andet antivirus. Avast http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html og AVG http://free.grisoft.com/doc/1 er gratis og gode :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 15:35

det må jeg give dig ret i stl_s

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 15:37

surfsusan........ hvis du søger gode råd omkring sikkerhedspakke så kig hos www.arlet.dk under min sikkerhedspakke - den går man ikke fejl af !!!

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 15:43

Der skete noget "interessant", jeg kunne fjerne .exe filen med HiJackThis - fedest! - bortset fra når jeg genstartede PC'en så startede WinAntiVirus 2005 ikke.

Jeg vælger at smide programmet ud , og installere enten avast eller gristoft, har tidligere set dem anbefalet.

Stl-s får points - jeg ville egentlig også gerne give miritdk nogen af dem, men jeg kan vist ikke dele dem.... Noget andet jeg kan gøre for dig Miritdk?

Godkendelse af svar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 15:45

Tak for svaret stl_s. Jeg måtte betale for ikke at undersøge de forskellige Antivvirusprogrammer før jeg bare køber, fordi reklamen lyder god... suk jeg lærer det nok en dag....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-10-05 15:52

Tak for point surfsusan, men du er velkommen til lige at lægge loggen her ind, så jeg kan tjekke at det hele er væk. Det skrammelprogram kan sagtens have lagt noget mere snavs ind. Det er iøvrigt heller ikke sikkert at exe filen er væk, fordi du har fixet den i HJT.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 15:55

Tusind tak, her kommer den.... noget afslørende må jeg sige
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:54:22, on 01-10-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\odClientService.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
C:\WINDOWS\system32\drivers\KodakCCS.exe
C:\Programmer\LogMeIn\RaMaint.exe
C:\Programmer\LogMeIn\LogMeIn.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
C:\WINDOWS\system32\wwSecure.exe
C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe
C:\WINDOWS\system32\slrundll.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmon.exe
C:\Programmer\Alarm\Alarm Tray.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\Alarm\AlarmMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\PhotoSmart\Photo Imaging\Hpi_Monitor.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\PhotoSmart\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\PHOTOS~1\HPSHAR~1\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe
C:\Programmer\Webroot\Washer\wwDisp.exe
C:\Programmer\Smileycons\smileycons.exe
C:\Programmer\Type Pilot\TypePlt.exe
C:\Programmer\Google\Google Talk\googletalk.exe
C:\Programmer\Schmaili80\schmaili.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe
C:\Programmer\TurboNote\tbnote.exe
C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 My Custom Edition\CalCheck.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1105\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1105\da-dk\bin\WindowsSearchIndexer.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\PROGRA~1\MOZILL~2\FIREFOX.EXE
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1105\da-dk\bin\WindowsSearchFilter.exe
C:\Documents and Settings\Zebra\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.slankemoster.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.tdconline.dk/start
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: Yahoo! Companion BHO - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\ycomp5_5_7_0.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Trellian BHO Impl - {24180B00-2EB6-11d7-BD6F-004854603DCE} - C:\Programmer\TRELLIAN\Toolbar\toolbar.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: MSN Search Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O3 - Toolbar: ToolbarBrowser - {71AAABE5-1F0F-11d7-BD6F-004854603DCE} - C:\Programmer\TRELLIAN\Toolbar\toolbar.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Companion - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\ycomp5_5_7_0.dll
O3 - Toolbar: MSN Search Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_03\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OdTray.exe] "C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\OdTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Show missed alarms] C:\Programmer\Alarm\Alarm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X1100 Series] "C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CXMon] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\PhotoSmart\Photo Imaging\Hpi_Monitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\PhotoSmart\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [UMT0046] C:\UMT0046\RunApp.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen 2.6] C:\Programmer\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash
O4 - HKCU\..\Run: [Creative Detector] C:\Programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe /R
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - HKCU\..\Run: [D2C] C:\Documents and Settings\Zebra\Skrivebord\Products\capcess.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Window Washer] C:\Programmer\Webroot\Washer\wwDisp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Smileycons] C:\Programmer\Smileycons\smileycons.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Type Pilot] "C:\Programmer\Type Pilot\TypePlt.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [googletalk] "C:\Programmer\Google\Google Talk\googletalk.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [Schmaili] C:\Programmer\Schmaili80\schmaili.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Kodak EasyShare software.lnk = C:\Programmer\Kodak\Kodak EasyShare software\bin\EasyShare.exe
O4 - Global Startup: TurboNote.lnk = C:\Programmer\TurboNote\tbnote.exe
O4 - Global Startup: Ulead Photo Express Calendar Checker For My Custom Edition.lnk = C:\Programmer\Ulead Systems\Ulead Photo Express 4.0 My Custom Edition\CalCheck.exe
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0000.1105\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: &MSN Search - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: &Search - http://bar.mywebsearch.com/menusearch.html?p=ZG
O8 - Extra context menu item: Count Te&xt - C:\Programmer\IE Count Text\iect.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Encarta &Definition - http://uk.encarta.msn.com/encnet/features/dictionary/quickDictionary.htm
O8 - Extra context menu item: Write a Review... - http://client.alexa.com/holiday/script/actions/review.htm
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/229?6477482452664689aac4a8543bd18111
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/230?6477482452664689aac4a8543bd18111
O9 - Extra button: Instant Buzz - {066040F0-5018-4E15-8AA0-81D36136D989} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - blank (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - blank (file missing)
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Share in Hello - {B13B4423-2647-4cfc-A4B3-C7D56CB83487} - C:\Programmer\Hello\PicasaCapture.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Share in H&ello - {B13B4423-2647-4cfc-A4B3-C7D56CB83487} - C:\Programmer\Hello\PicasaCapture.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.tdconline.dk/start
O15 - Trusted Zone: *.bgbank.dk
O15 - Trusted Zone: http://www.sf-anytime.com
O15 - Trusted Zone: *.sf-anytime.com
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {04E214E5-63AF-4236-83C6-A7ADCBF9BD02} (HouseCall Control) - http://housecall60.trendmicro.com/housecall/xscan60.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://www.kortal.dk/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - https://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: LMIinit - C:\WINDOWS\SYSTEM32\LMIinit.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Talking Alarm Clock user logon monitor (AlarmClockMonitor) - Cinnamon Software Inc. - C:\Programmer\Alarm\AlarmMonitor.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Kodak Camera Connection Software (KodakCCS) - Eastman Kodak Company - C:\WINDOWS\system32\drivers\KodakCCS.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: LogMeIn Maintenance Service (LMIMaint) - 3am Labs, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\RaMaint.exe
O23 - Service: LogMeIn - 3am Labs, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\LogMeIn.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Odyssey Client (odClientService) - Funk Software, Inc. - C:\Programmer\Fujitsu Siemens Computers\Odyssey Client for Fujitsu Siemens Computers\odClientService.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) - - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe
O23 - Service: Webroot Spy Sweeper Engine (svcWRSSSDK) - Webroot Software, Inc. - C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\WRSSSDK.exe
O23 - Service: Washer AutoComplete (wwSecSvc) - Webroot Software, Inc. - C:\WINDOWS\system32\wwSecure.exe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 16:06

pointene er da faldet på den rette plads - hvad i alv skal man også bruge dem til

og ja - selvom du er i gode hænder hos stl_s nu - så vær lige opmærksom på at en eller anden prøver at kontakte dig - ikke mig lol - men i forbindelse med dit tilbud forleden som jeg ville forklare lidt om - men ikke ville hænge personen ud (synes godt jeg kunne være det bekendt) - jeg forhører mig lige hos hende og så prøver jeg at kontakte dig som du skrev - hvis du ikke hører fra mig idag - så vær sød at prøve at skrive til min mail igen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-10-05 18:05

Jeg fik lige nogle maskinproblemer. Er tilbage om et øjeblik.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-10-05 18:31

Der er kun lidt småtterier, og oprydning.

Kør en scanning med HijackThis, så du kan se alle filer. Luk alle vinduer, sæt flueben ved disse linier, og klik fix checked.

R3 - Default URLSearchHook is missing
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O8 - Extra context menu item: &Search - http://bar.mywebsearch.com/menusearch.html?p=ZG
O9 - Extra button: Instant Buzz - {066040F0-5018-4E15-8AA0-81D36136D989} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll (Du skal IKKE SLETTE filen)
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe (file missing) (En rest af Norman antivirus)

C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe << Slet Realshed.exe

Gå i Start/Kør og skriv cmd

I DOS vinduet skriver du: scdelete NipSvc og tast <enter>

Så skulle det være ok.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-10-05 18:33

Btw, tjek lige at winantivirus mappen er væk.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 18:36

Tusind tak, du er vel nok en skat .... jeg måtte da have et glas rødvin, bliver altid så nervøs, når min PC (og jeg) er ubeskyttede og angrebet af ukendte ting.
hvis du nogen sinde kommer forbi Espergærde er der også et glas til dig eller hvad du nu drikker

PS. .exe-filen er helt væk nu efter jeg fjernede WinAntiVirus2005 både auto og manuelt.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-10-05 18:55

Velbekomme

Rødvin er da godt, så det kan da godt være jeg tager dig på ordet, og kigger ind, når jeg kommer forbi Espergærde

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 01-10-05 18:55

Mappen er væk - den måtte jeg fjerne selv plus jeg har lavet en "søg" på den og fjernede andre småting relateret til WinAntiVirus..
Så lukker vi spørgsmålet. Tak til jer begge to for gode og brugbare svar og en PC der nu er som ny igen. Herligt , herligt