/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
BT dongle eller datakabel
Fra : binepigen
Vist : 422 gange
200 point
Dato : 01-10-05 14:17

Jeg overvejer at købe en SE k700 og kan se at den har bluetooth . jeg vil gerne kunne hente spil og andet på nettet og bruge den sammen med computeren . så hvad er bedst : at købe et datakabel eller en dongle til usb stikket ??? jeg har windows xp . Håber nogen kan hjælpe .

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-05 14:40

Jeg fortrækker absolut Bluetooth, med den kan du kommunikere med alle enheder der kan Bluetooth uanset hvordan specialkablet ser ud. Jeg har aldrig haft problemer med mit Bluetooth.

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 210 point
Dato : 01-10-05 15:35

Hvis du køber den SE K700, så er det bluetooth der er sagen.. Der er lavet et lille nefty program der hedder FMA (Floats Mobile Agent), der gør dig istand til at skrive og modtage dine sms-beskeder, holde styr på din kalender, og synkronisere hele molevitten med din puter. Det er vildt genialt, og ganske gratis. Men det virker helt klart bedst med en SE mobil.
Du kan læse lidt om (og hente) FMA her : http://fma.sourceforge.net/

Jeg kan simpelthen ikke undvære min SE T630, Min bluetooth dongle, og min FMA

Vh fluffy

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 01-10-05 15:40

Jeg brug begge del ,men har jeg oplevet at datakabel er mere effektiv end Bluetooth.
Nogen gange bliver det afbrudt når man sende billede via Bluetooth.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 01-10-05 16:20

Bluetooth er pænt hurtigt, og passer formentligt også til din næste telefon... det gør et kabel ikke.

så BT ... til enhver tid.

D9N

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 02-10-05 14:34

Til fluffyclaus:
Jeg har kigget lidt på det der FMA , hvordan med spil , kan man også overføre dem til og fra computeren , det syntes jeg ikke lige jeg kunne læse mig til ???

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 02-10-05 14:56

FMA er mest til at holde styr på kontakter, kalender, skrive/modtage sms osv. ... Men når du køber en bluetooth dongle, følger der programmer med som kan overføre filer og spil, mellem computeren og mobilen.

Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : binepigen

Dato : 02-10-05 15:16

Tak for svaret fluffyclaus.