/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Slide show
Fra : OR
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 01-10-05 11:06

Hej

Jeg har taget en masse billeder til et bryllup og vil nu gerne lave et slideshow jeg kan sende vidre til nogle af gæsterene.

Hvilket program er godt og nemt at bruge til dette formål.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-10-05 11:10

powerpoint fra microsoft office pakken

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 60 point
Dato : 01-10-05 11:14

jeg bruger ACDsee
www.acdsystems.com
den kan også lave det hele til en exe fil

mvhMad-Nuser

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-05 11:18

Det kan man også med IrfanView www.irfanView.com - det bruger jeg selv - men kan endda lave en screensaver med egne billeder ...

/berpox

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-10-05 11:35

Powerpoint. Kræver dog modtageren også har det.

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 01-10-05 12:20

Man kan downloade Powerpoint Viewer på microsofts hjemmeside. Her adressen: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 13:16

ms powerpoint kan du bruge det til at lave showet på og så sende linket fra bangsi med for at sikre dig at familien kan se det.

det var lige en summering

går ud fra at du ikke mener på hjemmeside ??????

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 01-10-05 14:33

www.snapfiles.com kan du hente et meget enkelt slideshow prg. Det hedder Slide Show 0.4b.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-10-05 15:28

MS Photostory

Helt genialt og gratis

Det gemmer dit lysbilledshow i et format som stort set alle medieafspillere kan håndtere, så seeren behøver ikke noget specielt software

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/default.mspx

Godkendelse af svar
Fra : OR

Dato : 01-10-05 18:04

Tak for svaret Mad_Nuser.