/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik - Dino Merlin - nummer efterlyses
Fra : starguy
Vist : 327 gange
90 point
Dato : 01-10-05 10:20

Hej igen - jeg vil være taknemmelig, hvis en af jer kan fortælle mig, hvor jeg kan downloade Dino Merlins ' Ti i ja ((sarajevski veliki park)' - et nummer på albummet 'Maja Bogda Sna'. Jeg har prøvet allevegne, inklusive emule... Måske nogen af jer ovenikøbet kender en eller anden bosnisk nydansker, der har den liggende som mp3 og vil sende den??

venligst
starguy

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-05 11:08

Har du prøvet på warez p2p?? programmet skal installeres før du kan se om nummeret er der (men jeg er jo nød til at sige, at det ikke er lovligt )

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 01-10-05 11:16

er programmet ikke lovligt - uha uha!! så må jeg jo lade være at bruge det og bruge et andet!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-05 11:19

programmet er så vidt mig bekendt lovligt at downloade , men ikke at downloade musikken, men det er det jo heller ikke på emule

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 01-10-05 11:22

det er interessant, vi DELER jo bare, hvad vi har --- og i sin tid var det da ikke ulovligt at bruge kassettebånd og sån - nå, men jeg vil da lige prøve selvfølgelig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-05 12:25

der er også limewire

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 01-10-05 12:35

OK, ok, ok, ok - og der er edonkey og kazza, bittorrent og adskillige andre - og det hjælper ikke meget, da der desværre og måske heldigvis er overlapninger på alle de delte filer..! - og desværre og selvfølgelig er filen heller ikke til at hente via warez. - Der må da være andre former end netværk end lige IT - så jeg må nok gå i en eller anden bosnisk forening...!

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 01-10-05 15:29

men altså, jeg vil helst ikke røre mig ud af flækken, hvis det kan lade sig gøre at blive siddende...!!!
Så - ER der nogen, der kender nogen??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-05 15:57

starguy, prøv at kikke på dette link, eller søg evt. på Dino Merlin på Google, desværre forstår jeg ikke selv sproget

http://www.yu4you.com/items/en/cd/item_2407.html

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 03-10-05 16:47

- nu er jeg via linket blevet helt sikker på, hvad sangen hedder - men at få fat i den har jeg ikke forstået - endnu...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-05 17:17

Hedder sangen noget andet, end det du startede med at skrive??

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 03-10-05 23:48

nej