/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Har Købt Noget Fra Magix af
Fra : Surf
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 01-10-05 00:57

Jeg har købt Magix Movie Edit Pro 2005 fra Magix egen Hjemmeside af. den danske side. det gjorde jeg så i går. og nu vil jeg vide om i ved hvor mange dage der gået eller sådan noget før jeg fået det der program der

Kommentar
Fra : FinnEiner

Dato : 01-10-05 02:49

Til Surf
Har været på Magix hjemmeside og fant følgene:
Swan Distribution A/S
(Distributor)
Herstedvang 7 A
DK-2620 Albertslund
Denmark
Telefon: +45 44 92 93 93
Telefax: +45 44 92 71 71
Swan Distribution A/S
(Distributor)
Herstedvang 7 A
DK-2620 Albertslund
Denmark
Telefon: +45 44 92 93 93
Telefax: +45 44 92 71 71

Så kan du jo ringe til dem.
Mvh.FinnEiner

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 01-10-05 03:44

Har også være der. men seret ikke ud til at de føre det produkt der

Og jeg spørge. hvis nogen her har haft sådan cirka erfaring med at handle på sådan nogen sider der

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 01-10-05 11:22

Jeg har gjort det samme købte fra MAGIX HJEMMESIDE downloaded progammet og der skulle komme en kode me, den kkom aldrig, ringe så til ders danske distrubutør som iflg. er Swan men det er det ikke det er GS Skandinavia som har tlf. 4582 1260: Jeg forelagde dem problemet men det kunne de ikke hjælpe med idet som de sagde ikke havde haft noget med salget af det pågældende produkt Hos GS kan du få oplyst nærmeste forhandler Her i Holstebro har EDB centret (Tlf.: 97 41 00 34) programmet. Hele pakken for 499 kr.

Mvh. Fleng

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål