/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internetsider
Fra : Firstoftwo
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 30-09-05 23:03

Hvordan er det nu lige man gør så internetsiderne åbner i hvert sit vindue

Mvh
Firstoftwo

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-09-05 23:23

Holder 'shift' nede mens du trykker på linket?
Ellers åbner man jo blot en ny explorer og skriver adressen der.

Håber det er det du mener?

god weekend.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 23:23

Højreklik på linket og vælg : Åbn i et nyt vindue

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-10-05 00:24

<som her:

,a href="http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1843373912/202-8739859-6984642"target=_blank"> <font color=blue>Amazon</font> </a>
<br> <br>

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-10-05 00:31

Undskyld...lidt for hurtigt

<a href=" http://www.angelfire.com/ri/sky1"target=_blank"> <font color=yellow>NME </font> </a>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 00:52

[hør] Jeg tror at det ziggy99 prøver at for tælle er, at hvis det drejer sig om din egen hjemmeside skal du enten bruge target="..." attribut'en i anhor markøren : http://www.w3schools.com/tags/tag_a.asp

...eller lave en Javascript/DOM løsning : http://www.infimum.dk/HTML/JSwindows.html#ref_3_2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 00:58

<a href="...">Link</a> med target attribut'en kan ligeledes 'simuleres' i javascript og DOM, men således at linket kan nås alligevel, selvom scripting skulle være slået fra hos klienten :

http://www.infimum.dk/HTML/JSwindows.html#ref_3_4

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lagune

Dato : 01-10-05 09:22

Jeg forsøger at finde et sted på nettet , hvor man kan downl. film af forskellig art .
kan nogen hjælpe mig ? med et sted hvor man kan det . Har prøvet e-mule , men kan ikke overføre det beløb kr.24 som de skal have .
Tak for venligheden
Lagune

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 01-10-05 11:19

En OMMER

Når jeg minimerer en internetside jeg kigger på og skal bruge edn igen to minutter efter, og jeg går ind på en anden internetside for lige at chekke et eller andet, bliver den minimerede side brugt til at åbne den nye side med, og så kan jeg ikke skifte mellem de to sider

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 01-10-05 11:20

En OMMER

Når jeg minimerer en internetside jeg kigger på og skal bruge edn igen to minutter efter, og jeg går ind på en anden internetside for lige at chekke et eller andet, bliver den minimerede side brugt til at åbne den nye side med, og så kan jeg ikke skifte mellem de to sider

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-05 11:59

I Internet Explorer gå op under Funktioner > Internetindstillinger. Ind under fanebladet avanceret og fjern flueben i Genbrug vinduer til start af vinduer.

Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 01-10-05 12:50

Tak for svaret tedd. Du skal godtnok ha' 5 stjerner for din besvarelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-10-05 12:53

Der skulle nu ha stået til sidst! "Genbrug vinduer til start af genveje"