/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook Express
Fra : swarn
Vist : 674 gange
200 point
Dato : 24-10-02 11:41

Håber på et godt svar!!!
Jeg bruger OE 6 som post program, og syntes at jeg ville ryde lidt op i alle de mail som jeg har fået tilsendt,så jeg tog og holdt Ctrl. knappen nede og markerde de breve som jeg vil af med,for derefter at trykke på slet,og de forsvandt som jeg bad om,men nu når jeg åbner min post, så kommer OE 6 op på skærmen som sædvanlig, men så sker der ikke noget,jeg kan se at der er kommet post og mine nyhedsgrupper er der,og så kun et timeglas og ellers sker der ikke andet.
Ha en god til alle
Hilsen Swan/Hvidovre

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-10-02 12:11

Hej swarn

Var det inde i outlook du slettede posten ? eller var det ude i stifinderen eller et andet program

mvh srhansen

Kommentar
Fra : summer

Dato : 24-10-02 12:15

Er du sikker på det er det eneste du har gjort? Jeg har lige afprøvet samme procedure som dig i win98 OE 6.0 og får ingen efterfølgende fejl.
Hvis du ikke har ændret på nogen ting, så prøv at gå til windows update og installer/rep. IE 6.0 igen.
Med venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 24-10-02 12:52

Hej Swan!

Der behøver ikke at være noget galt, prøv igen, det kan være prblemer med at postserveren er nede, og at OE 6.0 venter på forbindelse.

Elllers kør lige scandisk med aut. udbedring af fejl og prøv at starte op igen.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 24-10-02 22:20

Til srhansen
Det var i OE 6 at jeg sletter post,så jeg har gjort som jeg plejer.

Til summer det bliver nok enden på det,nu vil jeg lige se om der kommer flere indlæg,der kan hjælpe mig.

Til Bjarne H Det vil jeg prøve,men det bliver i morgen for det tager jo lang tid.

Jeg siger tak for jeres indlæg,forsat god dag her fra

Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 20:38

"swarn" <swarn.news@kandu.dk> wrote in message
news:Z4Pt9.174519$Qk5.5996812@news010.worldonline.dk...
> Håber på et godt svar!!!

I dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hvorfor overrasker det mig ikke...?!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Vacca foeda

Kommentar
Fra : summer

Dato : 24-10-02 22:47

Hej swarn.
Det tager kun et par min. at foretage en reinstall/repair af IE + OE 6.0 Nu ved jeg ikke hvilken windows du har, i 98 er det http://windowsupdate.microsoft.com/default.htm?Page=productupdates
Du behøver jo ikke være bange for dine nuværende mails, etc. Programmet rep. eller reinstallerer mistede filer. Try it
Venlig hilsen og godnat
summer

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 27-10-02 11:16

Hej summer
Jeg bruger Windows ME, og så er det lige hvor jeg henter OE til reinstall/repair
Hilsen swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-10-02 11:42

Hej Swarn,

jeg har været ude for problemer a la dem du snakker om, hvis f.eks. computeren er crashes eller ikke lukket ordenligt, eller at der er sket et eller andet... hvor der er sket en eller anden fejl med en fil tilhørende OE... men efter jeg har kørt scandisk har den fixet den fejl...
nu ved jeg ikke om du har prøvet at køre scandisk... men hvis du ikke har, vil jeg foreslå dig at prøve det...

mht. til at downloade OE 6.1 ka' du gøre det ved at downloade hele IE 6.1 eller kun nogle seperate filer derfra... der er et par forskellige måder at gøre det på...

opret en mappe "C:\IE6.1" og "C:\IE6.1 fuld" download derefter den danske "IE6.1 setup" fil... -->
http://download.microsoft.com/download/ie6sp1/finrel/6_sp1/W98NT42KMeXP/da/ie6setup.exe
til mappen "C:\IE6"... her herefter ska' du skrive følgende i kør inkluderet med --> " <--
start --> kør --> indtast -->
"C:\ie6\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"
hele linjen... også tryk på ok...

herefter vil der komme et par vinduer frem du trykker bare ok/acceptere indtil du kommer til det vindue for du ka' vælge Windows version, her ska' du så sætte et flueben/kryds ved windows ME, derefter ska' du vælge at det ska' downloades til mappen "C:\IE6 fuld" her efter vil den så begynde at downloade alle IE6 filer til den mappe...
hvorefter du ka' aktivere den lokalt fra din mappe af...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : summer

Dato : 27-10-02 11:49

For at bruge windows update, kan du gøre flere ting: Gå til http://windowsupdate.microsoft.com/ og find IE 6.0 Du kan også gå til Funktioner> Windows update. Er det ikke noget med at i ME er der et update-ikon i Kontrolpanel.
Venlig hilsen
summer

Accepteret svar
Fra : snovs

Modtaget 200 point
Dato : 27-10-02 13:56

Hej

Jeg har selv været ude for faktisk samme problem at der ikke var noget andet timeglasset, og der skete ikke en dyt.

Så var der et klogt hoved der fortalte mig at jeg skulle prøve at bruge den systemgendannelse som win ME er forsynet med og så gendanne til en dato hvor det fungerede perfekt.

Det prøvede jeg så og vupti problemet var løst, og det virker igen, så prøv det.

Håber det virker

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 27-10-02 19:46

Tak for svaret snovs.
Det var lige det der var det rigtige,jeg har bare glemt at der var sådan en systemgendannelse i mit systen, nu virker min OE igen, så jeg takker igen.
Hilsen swarn/Hvidovre