/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvad vil jeg kunne sælge min bærbare for~
Fra : Piaggio_NRG_MC3
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 30-09-05 17:44

Hej. Jeg overvejer at sælge min bærbare computer. Den er af mærket HP. Men hvad tror i jeg vil kunne få for den? Her kommer noget info:

- AMD Athlon 64 3400+
- 1024mb DDR-Ram
- 100 gb harddisk
- DVD-Brænder
- 5-i-1 kortlæser
- 10/100 mbit netkort
- Wireless LAN 802.11 b/g, 54Mbps
- 15,4" WXGA TFT Skærm
- nVidia GeForce4 440 Go, 64mb ram
- 8-cellers li-ion batteri
- Microsoft Windows XP, Home Edition, SP2
- Microsoft Works 8.0 - Ikke installeret endnu
- Indbygget 56k modem

Den er ca. 3 måneder gammel, og den fejler ingen ting. Der er måske en lille rids på låget, men det er også det eneste! Der medfølger oplader, alle de CD`er + manualer der var med ved købet, en Logitech Trådløs optisk mus, og en HP taske.

Hvad vil jeg kunne sælge den for.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-09-05 18:14

Ja, hvad ville du selv give.
De fleste tror der er en kat begravet, når den sælges så ny, så derfor tror jeg du bliver skuffet, da jeg tror du vil kunne få ca 7000kr.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Piaggio_NRG_MC3

Dato : 30-09-05 18:30

Kan godt være. Men sælger den fordi jeg købte den i min sommerferie, fordi jeg skulle starte på handelsskolen efter ferien. Men så et par uger inde i skolen, finder jeg ud af at jeg vil være tømrer, så jeg skal i lære nu her, og så har jeg altså ikke så meget at bruge en bærbar til. For jeg har nemlig en almindelig stationær computer herhjemme. Ærgeligt at de falder så hurtigt i værdi :( 7000 er jo ikke så meget for sådan en computer.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 30-09-05 18:33

hvad gav du for den????

Kommentar
Fra : Piaggio_NRG_MC3

Dato : 30-09-05 18:45

11.000 kr.

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 110 point
Dato : 30-09-05 18:52

Jeg vil mene at det bedste du kan gøre er at gå til forretningen hvor du har købt den og få dem til at hjælpe dig med at sælge den igen-det skulle jo ikke være noget problem da der jo stadig er garanti på maskinen...Eller du kan give den i bytte på noget andet du har mere lyst på..7000 synes jeg nu er lige i underkanten af hvad du skulle kunne få for den.Men hvis du sætter den i avisen er der mange som bliver mistroiske over at den er så ny og så billig...
Håber at du får en fair pris

mvh sverola

Godkendelse af svar
Fra : Piaggio_NRG_MC3

Dato : 30-09-05 18:58

sverola - Lyder som en god ide. Havde jeg ikke lige tænkt på. Men der må jeg jo ned og spørge på Mandag så :) Tak for hjælpen du ;)

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 30-09-05 19:16

Helt ok .og tak for accepten.Håber at du bliver godt behandlet

sverola