/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Sprogrejse
Fra : tinah
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 30-09-05 17:41

Min datter på 15 er interesseret i sprogrejse til England eller måske USA. Har I nogle erfaringer
- gode som dårlige- hvad angår bestemte stedet/byer eller selskaber der arrangerer rejserne?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 01-01-06 22:14

Ja, for halvandet år siden var jeg på sprogrejse i Sydengland i 2 uger. Jeg rejste til Harrow House I swanage med Euro Study. De var virkelig gode at rejse med, og det er en af mit livs største oplevelser!!! :) Så afsted med hende. Jeg var på det tidspunkt også 15 år. Håber det var til lidt hjælp?