/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Windows 98 med office xp
Fra : alimak
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 30-09-05 17:05

Jeg har en ven der har Windows 98, der world er forsvunnet. Jeg har en cd med office xp. Kan jeg instalere world fra den cd i windows 98. Eller er der nogen der ved om hvordan jeg kan få world tilbage på pcen.Han har købt pcen med world i, og han har ikke nogle cder.
alimak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-05 17:10

world ????

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-09-05 17:14

Ja world tekstbehandlings program er væk.
alimak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-05 17:19

world er der ikke noget der hedder i office pakken, men der er noget der hedder wordpad i windows 98, bare installer den igen

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 110 point
Dato : 30-09-05 17:25

Har du en cd, med Words, kan du sagtens installere den, hvis du har koden til det.
Går ud fra du mener Words, det andet har jeg ikke hørt om, før nu.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 17:31

Kører selv med Words, på en gammel bærbar, med win 98 på.
Men den kan ikke tage hele pakken/cd´en, på grund af manglende diskplads.
Men ellers virker det fint.
Mener også det kan køres på en win 95, men ikke sikker

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-09-05 18:05

alimak! Hvad er det for en verden der er forsvundet? [drille]

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-09-05 19:27

Det kunne også tænkes, at det drejer sig om "Works" den begrænsede office-pakke som tidligere blev leveret med Windows 98.

Mvh

Ivan

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 19:31

Det må have været en ´særudgave´
He/He
Kender ikke meget til 95/98
Men Alle MS programpakker burde,,, kunne lægges ind, på en 98.
mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-05 20:04

alimak mener du nu works eller word ?????????

er det word kan den godt køre på 98 :-

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-09-05 20:53

Jeg mener word, sorry for skrivefejl.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 30-09-05 20:55

Tak for svaret smxxx.Også til jer andre.
alimak