/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Skagen ure
Fra : Mallie
Vist : 5323 gange
100 point
Dato : 30-09-05 14:59

Jeg var på biblioteket igår hvor jeg sad og bladrede lidt i det nyeste BoBedre. På side 33 (tror jeg nok) var der en reklame for 2 skagen ure. Min kæresten ønsker sig det ene, men idag kan jeg så ikke lige finde det på www.skagen.com

Er der nogen der kan et dessinnr. eller lign. oplysning som jeg kan oplyse hos urmageren, eller er jeg nød til at købe bladet så jeg kan vise det til ekspedienten.

/Mallie

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 30-09-05 15:07

Eller tilbage på biblioteket

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-05 15:07

Prøv at gå ind på denne hjemmeside, der kan du se hele deres kollektion. Hhilsen Arne

http://www.skagendesigns.dk/collection/line.asp?lngid=2&collid=1

Accepteret svar
Fra : nollerik

Modtaget 110 point
Dato : 30-09-05 15:11

Eller du kan se på denne side, hvor der også er priser:

http://www.jonsen.dk/jonsen/default.asp?kat=28&ukat=99

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 30-09-05 15:21

Kontakt SKagen og spørg dem, de ved helt sikkert hvilke ure der er i deres annonce

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-09-05 20:02

Jeg har et Skagen ur, det kan IKKE anbefales.
2 uger efter at jeg fik det revnede glasset uden grund, jeg fik et nyt på garantien.
I sommers revnede det igen uden grund, og jeg fik et nyt på garantien. I butikken giver de udtryk for at være mere end almindelig trætte af at skifte glas på Skagen ure.
Så længe der er garanti på uret går det vel, men når den er udløbet skal man vel betalte 200 - 300 Kr for et nyt glas.

Til sammenligning: Det ur jeg havde før har jeg haft i 12 år uden at skifte glas, uret kostede 300,- Skagen uret kostede 1000,-

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 02-10-05 17:34

Tak for svaret nollerik.