/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
er du den heldige
Fra : technet
Vist : 539 gange
500 point
Dato : 29-09-05 22:46

er du den heldige der får alle de kære point ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 22:47

Mon??

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 29-09-05 22:48

tvivler ......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 22:48

Nu ryger bobslædehunden ud over kanten

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-09-05 22:49

Ka' man veksle dem til noget brugbart???

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 29-09-05 22:49

Undskyld - det var åbenbart 2793 point du havde.......

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-09-05 22:49

SIG MIG: Hva filan er det du lavet menneske? Du har oprettet 5 dyre tråde, til INGEN verdens nytte! Hva skal det til for?

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 29-09-05 22:51

epidedymittis --->>> for sjov

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-09-05 22:58

næh, det er jeg ikke !

//bentjuul

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-09-05 23:00

Hæ - hvis vi nu allesammen køber spørgsmålene igen om en times tid....hvor mange poæng har technet så?

mvh berpox

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-09-05 23:01

Jamen jeg vil da osse prøve at spille i lotteriet

Men samtidig vil jeg da tillade mig at spørge Tech - hvad er det du laver?? Hvis der er problemer med et eller andet, så kan det vel løses???

Venlig hilsen vil.du/Dorthe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 23:04

vil.du, tror du det hjælper, hvis vi sender ham et link??

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-09-05 23:05

Haløjsa hvad koster et lod i lotteriet.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-09-05 23:11

500 dask - så er du med...

...det hedder "fffffffffffffffffffffffffffffffff" ikke "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF"

fandens feminime flomme fede farmor, får flere festlige flade flåede fisk, fordi finansfyrsterne fredag fodrer flere faste flinke finker fredag formiddag. Famlende fingre finder fluks fløjlsbløde fugtige folder finurligt. Fri for fimser.

Kommentar
Fra : moira

Dato : 29-09-05 23:21

tosse...:)

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 29-09-05 23:32

Citat
500 dask - så er du med...

tror du det er lotto det her ???
hilsen Bonito

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-09-05 23:49

Fortæl mig hvor jeg skal holde et weekendophold..og stik mig de point

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-09-05 23:50

Hesselø.....endnu ikke overrendt af turister....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-09-05 23:52

Hva' pokker har du gang i technet

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 00:01

Jeg synes som alle de andre

Gad vide, om medløbere af og til vinder noget.....?

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 30-09-05 00:15

jeg har lige talt med technet, over v-phone ( link : http://www.virtualiphone.com/index.php?nl=1 )

og han er sagde , at han allerede har lukket sin konto her , og han kommer ikke tilbage igen.
Og han kan slet ikke logge sig ind på hans konto mere, for den findes ikke.
Derfor forbliver denne tråd åben , da han ikke kan lukke den.

og så skulle jeg hilse jer alle sammen, og sige at hvis der bliver noget med Windows vista .

don´t blaim him

jeps han arbejder lige nu på win vista. ( bare det var mig , der tjente de penge)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 10:13

http://technet.microsoft.com/

..er der da endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 10:16

..og technets konto findes stadig !

http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=38906

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-09-05 11:06

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-05 12:21

mit trådløse tastatur virker heller ikke, margrisen har gnavet i ledningen.

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 30-09-05 13:32

hey molokyle
jo det technet gjorde , var at lave lave sin kode om og istedet for sin egen email , skrev han kandu´s email.
D.vs at alle købte spg og evt kommentar og diverse bliver stilet til kandu.
og ifølge af det så kan han ikke mere logge ind på hans konto, da han ikke kender det nye password.
men jeg er sgu misundelig på ham , for jeg kan forstå at hans job er noget af det højeste inden for it branchen.

men jeg skulle hilse jer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 15:08

huntermis -> Tak

Tænkte nok; det var sådan det hængte sammen (..jeg følge 'næsten' ikke med i ALT )

Dette råd om at ændre emiladresse, hvis man bli'r træt? ...har jeg givet til adskillige brugere !!!

Ps. Misundelsens brød skal også spises

[hør] Hils Technet og sig tak for mange gode fif og twist's gennem tiden på kandu.dk

</RESPECT>