/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
zerofill point´s
Fra : technet
Vist : 495 gange
500 point
Dato : 29-09-05 22:43

ja så gør jeg det igen fffffffffffffffffffffffffffffffff

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 510 point
Dato : 29-09-05 22:45

hmmm......lige til kolbøttefabrikken

Kommentar
Fra : bonito

Dato : 29-09-05 22:46

kandu bliver langt hurtigere når pointkassen er tom

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 22:57

jeg syntes nu stadig det er ærgeligt at du melder dig ud, kan du ikke komme med en fornuftig forklaring på hvorfor??

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 29-09-05 23:00

Tak for svaret berpox.
du ved vel ikke hvad FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF er for noget?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-09-05 23:10

det hedder "fffffffffffffffffffffffffffffffff" ikke "FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF"

fandens feminime flomme fede farmor, får flere festlige flade flåede fisk, fordi finansfyrsterne fredag fodrer flere faste flinke finker fredag formiddag. Famlende fingre finder fluks fløjlsbløde fugtige folder finurligt. Fri for fimser.