/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kreidler dyser
Fra : steffan123
Vist : 651 gange
30 point
Dato : 24-10-02 03:04

hvilken dyse skal man ca. kører med hvis man har 18mm bing kaburator 44mmm cylinder(8,4hk)+tun udstødning proma og en gearing der hedder 14/34 standard er 13/34

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 08:16

On Thu, 24 Oct 2002 01:03:38 GMT, "steffan123"
<steffan123.news@kandu.dk> wrote:

>hvilken dyse skal man ca. kører med hvis man har 18mm bing kaburator
>44mmm cylinder(8,4hk)+tun udstødning proma og en gearing der hedder
>14/34 standard er 13/34 aften, når her er fred
>og ro,

Du skal køre med den som passer bedst. Desuden er her ikke fred og ro
om aftenen, men altid gang i den...

PS: Hvis du vil slippe for de underlig indlæg, så gør 2 ting:

1. Skift til en rigtig newsreader, fx. Agent istedet for det Kadu
webfis.

2. Stå frem med navn - det andet er anonymt og upersonligt.

Og ja, jeg er forberedt på flame nu, men jeg kan ikke se hvorfor denne
gruppe skal være anderledes end alle de andre newsgrupper... der kan
folk sq finde ud af både at stå frem men også at bruge en newsreader.
Og dem som ikke står frem de bliver ikke taget seriøst....

Plain simple.

Bare lige et halvsurt opstød herfra.

Du kan evt. læse meget mere på www.usenet.dk

/Martin

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 30 point
Dato : 24-10-02 12:37

Jeg vil tro du skal bruge en 88# dyse og strålesisen skal nok være i anden nederste hak hvis du har det originale luftfilter på.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : kreidlerhansen

Dato : 17-12-02 18:59

Forkert... Nålen skal stå i 2. hak fra oven, UBETINGET! Med standard luftfilter inkl. luftfilterelement skal den have dyse 78 og kun med luftfilterhus omkring 85, men ikke højere!
Den bedste udstødning er faktisk standardudstødningen og IKKE en skod-proma - jeg ved hvad jeg snakker om! Har kørt på de maskiner i snart 7 år...

http://www.kreidlerreg.dk/