/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nik & Jay - Lær mig at elske dig tabs
Fra : crayzee
Vist : 2022 gange
30 point
Dato : 29-09-05 21:53

heyy er der nogle der har tabsee til Nik & Jay - Lær mig at elske dig..?

mvh Morten

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 30 point
Dato : 30-09-05 00:47

jeg synes du burde høre noget bedre musik...

Eller hvis du alligevel vil spille den, kunne du jo prøve på biblioteket (evt. www.bibliotek.dk ) eller søg på google.. (kan ikke umiddelbart finde den..)

Sidste udvej må vel være at lytte den af - men det kan da heller ikke være så svært

/Karl_Smart

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 30-09-05 12:49

hej Karl_smart, jeg mindes ikk, at der blev spurgt om du kunne li musikken ? det kan jo være, at det ikk liiige er til det du tror det er !!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 02-10-05 00:32

Hvad tror jeg det er til da?

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 31-05-06 19:50

Tak for svaret Karl_Smart.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 01-06-06 00:00

Jamen det var da så lidt