/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
passord
Fra : anonymm
Vist : 309 gange
10 point
Dato : 24-10-02 01:00

Hvordan kan jeg fjærne passord feltet at det ikke kommer noe passord når jeg slår på pc'en?(at jeg eller andere trenger ikke å taste passord i det hele tatt)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-10-02 01:41

Du skal da ikke slå på din computer

Det kommer an på hvilket operativsystem du kører med...er det windows NT 3.51, XP, 2000, 98, 3.11, eller ???????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 00:30

Wed, 23 Oct 2002 23:00:21 GMT, skrev "anonymm"
<anonymm.news@kandu.dk>:

>Hvordan kan jeg fjærne passord feltet at det ikke kommer noe passord når
>jeg slår på pc'en?(at jeg eller andere trenger ikke å taste passord i
>det hele tatt)

Og hvilken Windowsversion drejer det sig om?
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 24-10-02 08:39

det kan du finde her
http://www.winguides.com/search.php?guide=registry&keywords=logon&x=1&y=5

og du kan finde mange andre sjove ting at indtille på

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 08:20

"anonymm" <anonymm.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gIFt9.171049$Qk5.5971851@news010.worldonline.dk...

> Hvordan kan jeg fjærne passord feltet at det ikke kommer noe passord når
> jeg slår på pc'en?(at jeg eller andere trenger ikke å taste passord i
> det hele tatt)
i aften, når her er fred
> og ro,

Det nytter da ikke noget at slå på pc'eren :)

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I
lose. Last night...it was a tie." -John Daly

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 10:00

"anonymm" <anonymm.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gIFt9.171049$Qk5.5971851@news010.worldonline.dk...

> Hvordan kan jeg fjærne passord feltet at det ikke kommer noe passord når
> jeg slår på pc'en?(at jeg eller andere trenger ikke å taste passord i
> det hele tatt)

Ændrer dit netværkslogon (under netværk i kontrolpanelet) - gælder win98,
måske 95/ME.
Eller.
Installer TweakUI, kig på fanebladet logon (det er dog kun en bestemt bruger
der kan logge på).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 17:27

On Wed, 23 Oct 2002 23:00:21 GMT, "anonymm" <anonymm.news@kandu.dk>
wrote:

>Hvordan kan jeg fjærne passord feltet at det ikke kommer noe passord når
>jeg slår på pc'en?(at jeg eller andere trenger ikke å taste passord i
>det hele tatt) i aften, når her er fred
>og ro,

Win 95/98:

I en commando-promt skriver du:

del c:\windows\*.pwl

luk den igen, og genstart.

Første gang du bliver bedt om at logge ind, skriver du et navn, og
ingen password.

--

/Dan MOrtensen

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-10-02 23:09

Jeg har ms windows 98!!!!

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-10-02 23:10

Jeg har ms windows 98!!!!

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-10-02 23:10

Jeg har ms windows 98!!!!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-10-02 23:38

Hej Anonymm,

du højreklikker på ikonet "andre computere" (den til netværket)... vælger "egenskaber"... herefter ska' du i vinduet under fanebladet "Konfiguration" ved tekstfeltet hvor der står "Primær netværkslogon" vælge "Windows Logon"... tryk ok... og genstart... og så sku' den meget gerne starte op og gå direkte ind i Win98 uden at der ska' indtastes brugernavn og kodeord...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 24-10-02 23:53

jeg forstår ikke den helt???

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-10-02 00:04

oki doki...

jeg laver lige en side med skærmbilleder på... så ka' du se hvordan og hvad det er jeg mener...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 10 point
Dato : 25-10-02 00:49

Hej igen,

du ka' se beskrivelsen her med skærmbilleder... -->
http://www.strarup.net/kandu/help/win98logon/

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 25-10-02 00:59

100000000000000000 Tak for svaret strarup.
Fortsett slik!!!!