/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mp4 MTV ????
Fra : tiemaster
Vist : 445 gange
200 point
Dato : 29-09-05 12:53

hej.. jeg har fået en mp4 afspiller fra kina og den kan jo afspiller film og musik videoer osv.. men den bruger et format der hedder MTV for og afspille.. nogen der kender til det og hvordan man evt. konvertere til formatet MTV kan ikke rigtig mfinde noget på nettet om det.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-05 14:01

Nehhhh

Tror ikke der findes en egentlig konverter.
Afspilleren konverterer (efter mit kendskab) selv automatisk filerne til .mtv
Efter al sandsynlighed mangler du blot nogle codecs på den.
Fulgte der ikke en CD med ?

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 200 point
Dato : 30-09-05 00:57

Hej
Jeg har søgt lidt på google efter "mtv formatet".. og jeg har lidt info til dig.. ved ikke helt om du kan bruge det... men here goes
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=mtv

Fandt lige et program der skulle kunne afspille de mtv filer.. prøv det.. kan ikke selv afprøve det jo
http://www.xnview.com/

->Brommi

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 07-11-05 09:09

Tak for svaret Brommi.

Kommentar
Fra : rense

Dato : 11-09-06 14:57

med min amitech mp4 afspiller(som også afspiller MTV filer) fulgte der en lille grim cd med hvor der lagde nogle programmer på som kunne konveterer film til mtv filer...