/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hjelp
Fra : anonymm
Vist : 273 gange
10 point
Dato : 24-10-02 00:58

Hello,
jeg har brenner og mange sider med sanger når jeg trykker på sangene kommer det opp i realplayer eller realjukebox hvordan kan jeg brenne de fordi vis jeg brenner så går det ikke ann å høre det på cd spilleren?????
finnes det en programm der man kan gjøre slik at mens man hører på sangen så blir det tatt opp uannsett om man sankker i mic (at det blir tatt opp inne fra,men ikke det vi sier)

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 24-10-02 01:35

"anonymm" <anonymm.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:qGFt9.171035$Qk5.5971749@news010.worldonline.dk...
> Hello,
> jeg har brenner og mange sider med sanger når jeg trykker på sangene
> kommer det opp i realplayer eller realjukebox hvordan kan jeg brenne de
> fordi vis jeg brenner så går det ikke ann å høre det på cd
> spilleren?????
> finnes det en programm der man kan gjøre slik at mens man hører på
> sangen så blir det tatt opp uannsett om man sankker i mic (at det blir
> tatt opp inne fra,men ikke det vi sier)
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Du er havnet i forkerte gruppe, her er det kun grafik og ikke musik.
Jeg ved så ikke hvor jeg skal smide dig hen.

Kim Larsen

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 11-04-05 23:06

Tak for svaret Kim Larsen.