/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hjemmearbejde. Pakning, montage. Kender ~
Fra : AnnetteB
Vist : 25240 gange
100 point
Dato : 29-09-05 11:28

Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt ekstra ved en eller anden form for "idiot-arbejde", der kan udføres herhjemme:
Pakning, montage, kuvertfyldning m.m.

Har du nogen gode idéer, hvor jeg skal henvende mig?

Jeg bor på Lolland Falster.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 11:32

Du kan henvende dig på div. fabrikker, her i Nordsjælland kan man få hjemmearbejde, med at pakke rawplugs og læbepomader ;-( så det er sådan nogle steder der kan være mulighed for, meeeen det kræver meget plads, og stor tålmodighed, for det er et stort arbejde, og til næsten ingen penge, og hvis du så også skal betale skat og ambi og måske så også selv hente og bringe varerne, er indtjeningen minimal

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-05 11:33
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-05 11:49

hmm - glemte lige www.arbejd.dk - deres infolinie er 70203986 - konsulent Bjarne Dahlgaard kan træffes på tlf 44 41 41 04

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-09-05 16:24

Der er også : http://www.tjenestebank.dk/?cid=44&page=3
Held & lykke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-05 20:53

og så er der søgemaskinerne - for eks www.google.dk - skriv hjemmearbejde eller arbejd hjemme - så kommer den med en masse ;.)
Jeg sendte kun lige hvad jeg kendte til - men glemte - jyllandsposten plejer at benytte hjemme arbejdere til telefonsalg osv - prøv at kontakte dem

Kommentar
Fra : AnnetteB

Dato : 29-09-05 21:05

Tak for forslagene

Alle de nævnte sider HAR jeg selvfølgelig været inde på. Der er ikke rigtigt noget, og den ene koster ca. 250 kr. pr. måned at få lov at kikke på.

Er der nogen, der kan give mig numre eller navne på firmaer, der anvender hjemmepakkere eller hjemmemontering?

Som sagt bor jeg på Lolland.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 21:25

AnnetteB.... nej desværre, du må ha' fat i en lokaltelefonbog, har i ikke nogle fabrikker dernede??

Kommentar
Fra : Angelheart

Dato : 28-08-06 09:32

.. ¿er der nogen som ved hvilke firmaer her i Nordsjælland, der har hjemmearbejde som f.eks at samle kuglepenne, fylde kuverter, samle rawplugs og den slags? .. Jeg har kigget på sider som www.tjenestebank.dk, www.google.dk under hjemmearbejde eller arbejde hjemme, www.arbejd.dk, www.altomhjemmearbejde.dk og meget mere.. Men de fleste skal have betaling for at man kan klikke på siden, så det er ikke hittet.. Håber nogen kan fortælle hvilke firmaer man kan henvende sig til..

Tusind takk..