/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Souschef lønninger?
Fra : joker
Vist : 2827 gange
50 point
Dato : 29-09-05 08:21

Hejsa

Jeg skal til en samtale med henblik på ansættelse som souschef i et byggemarked. Hvad kan man forvente i løn? Eventuelt svar fra personer med personlig erfaring.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-09-05 08:32

Prøv at tale med din fagorganisation og prøv også at kigge på dette link: http://www.jobpatruljen.dk/sw1188.asp

Kommentar
Fra : signe1

Dato : 29-09-05 08:34

Det kommer an på så meget... bl.a om de kører med fast løn eller om du selv skal forhandle! På Jobindex.dk kan du tjekke din løn (du må bare finde på fiktive tal) og så kan man se hvor man ligger ift normen udfra jobområde og geografisk placering.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 29-09-05 15:08

Tja... via jobindex vil jeg tro, at det ikke giver det helt vilde - ca. 22.500 +/- 2000

Her lidt eksempler fra andre, der tilbyder deres "assistance":

Salgsassistent/ souchef
( Salgsassistent, K 25 år Storkøbenhavn, Østjylland (Århus) nr. 290028 )
Smilende og resultatorienteret pige på 25, søger nye udfordringer i Århus el. Kbh. Udlært i skobranchen og 4 års erfaring i detailhandlen...
4 års joberfaring 20-25.000 kr. pr. måned
Serviceminded, målrettet og effiktiv

Souschef søger udfordringer.
( Salgsassistentuddannelse, K 25 år Storkøbenhavn nr. 292604 )
Ambitiøs, kreativ, humørfuld. Stort IT-kendskab. God service. Udadvendt smilende pige.
5 års joberfaring 3 års ledererfaring 20-25.000 kr. pr. måned

Butikschef søger nye udfordringer
( salgsassistent, M 28 år Fyn, Østjylland (Århus), Sydjylland nr. 277916 )
Jeg er en ung, ambitiøs butikschef der har lyst til at prøve noget andet. Omfattende kendskab til vin m.m.
25-30.000 kr. pr. måned

Butikschef fra Århus Søger Nye udfordringer i KBH.
( Salgsassistent, med profil i textil, K 32 år Storkøbenhavn nr. 278438 )
Jeg er butikschefen, I ikke kan leve uden.. Jeg er til salg for rette firma!! Jeg ønsker nye udfodringer i Kbh.så jeg kan få afprøvet mit salgstalent på ét andet folkefærd..
13 års joberfaring 2 års ledererfaring 20-25.000 kr. pr. måned
Salg, at LØFTE i fællesskab, engagement= Succes

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 13:34

Hva' så, joker - hvor meget gav det ??

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 22-06-06 08:09

souchef i en discount biks ligger på 18.600,-

Peter