/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ang. ................
Fra : Pornsim
Vist : 456 gange
20 point
Dato : 28-09-05 16:02

Hej, jeg har en kreidler easy rider, hvor der er taget begrænsningen i variator og der er sat en tun udstødning på-- (Proma legal) Den kører nu omkring 50- 60 stk.

Hvad kan jeg mere gøre for at få den til at kører cirka 70-80 km/t.. ?

Med venlig hilsen Simon

Kommentar
Fra : DVBH

Dato : 28-09-05 16:07

Hvad med plumpen?

Kommentar
Fra : Pornsim

Dato : 28-09-05 16:10

er der en plup på en kreidler easy rider?
hvis ja- hvor sidder den?

Kommentar
Fra : Pornsim

Dato : 28-09-05 16:10

mente plump, ikke plup

Kommentar
Fra : DVBH

Dato : 28-09-05 17:00

Den sidder (på alle knallerter jeg kender) der hvor Kaburatoren og Cylinderen samles..

Mvh Simon

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-09-05 22:34

Der er ingen plomb, og du kan ikke gøre mere, undtagen tunylinder og karburator.
Men du kan lukke det andet spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/74455
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 20 point
Dato : 29-09-05 19:00

Du kan stadig gøre en masse!
Køb en Technigas Next udstødning fra www.Protuna.dk (ikke Thansen for der er plumb i deres), og skift din dyse til minimum 75, nok 80.
Og skift dine ruller til 1-2 gram lettere end dem som du har i nu. Så burde den gerne nå 75 kmt og trække rimelig godt.
Hvis du er nærrig, så kan du prøve med en 27 kg trykfjeder og en Prestigio fra www.protuna.dk
Den havde jeg på en Jog jeg engang havde ( samme motor ) og den giver også lidt på toppen og i optrækket.

Godkendelse af svar
Fra : Pornsim

Dato : 11-10-05 16:10

Tak for svaret NoShyGuy.