/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Erikson 750i
Fra : Rustica.dk
Vist : 513 gange
240 point
Dato : 28-09-05 13:59

Jeg vil høre om der er nogen der ved om min nye mobil kan tage et 2 GB Memory Stick PRO Duo ??
Eller skal jeg nøges med et 1 GB

Venlig Hilsen
R

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 14:13
Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-09-05 14:29
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-09-05 14:32

I følge denne side kan der udvides op til 1GB
Citat
Selvfølgelig vil du lagre de beste bildene dine. K750i er utstyrt med 38 MB internminne, og en 64 MB Memory Stick PRO Duo™ følger med. K750i er kompatibel med Memory Stick PRO Duo™ som kan utvides opp til 1 GB.

Taget herfra
http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d14162&plid=14162

//bentjuul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 14:33

Sorry, men jeg kan ikke se der står 2 GB, men hvis du kan er det da helt klart en fordel til mp3 m.m., men som sagt, hverken i dit eller mit link kan jeg se der står andet end 1 GB

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 14:41

Rustica.dk..... Så er der jo ikke så mange overvejelser tilbage, når tlf. kun kan bruge op til 1 GB

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 240 point
Dato : 28-09-05 18:23

Det er ikke prøvet endnu (da de ikke er på markedet), men teoretisk kan din telefon understøtte kort op til 4 gb. Så som svar på dit spørgsmål, ja din telefon understøtter 2 gb hukommelsekort.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-09-05 19:56

Til Nordsted1: Nej det kan du godt have ret i, men min tidligere Mobil Nokia 6230, der står nemlig at den kun kan understøtte 256, men den kan jeg nemt få til at bruge 512 ! så det var lige med om det nu også var sådan med denne mobil, for der er meget at spare ved at købe et lidt større kort.

Til Ghettofamily: JUHUUUUU det er guld i mine øre
Så prøver jeg da at købe sådan en fætter haha.
Mange tak for hjælpen, og alle de gode svar.

Venlig Hilsen
R

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 20:11

Rustica.dk...... desværre må du lige falde ned igen.... ghettofamily skriver jo at det ikke er på markedet endnu

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 28-09-05 20:15

Jo men om 14 dage, så er det JUHUUUUU hahaha

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 20:52

Det var dejligt for dig, så får du rigeligt med plads til musik m.m.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-09-05 08:41

Jamen så fik jeg svar fra dem selv

Kære Rustica,

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.

Sony Ericsson K750i understøtter op til 2Gb Memory Stick PRO Duo.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.

Med venlig hilsen
/Joen Skipper
Sony Ericsson Call Center

www.sonyericsson.com/fun

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-09-05 08:42

Tak for svaret Ghettofamily.