/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fra Media Player til nøglering ?
Fra : winetaster
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 28-09-05 12:52

Kan man kopiere et stykke musikvideo fra Media Player over på en nøglering, og hvordan ?
Tak
W

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 28-09-05 12:56

USB?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-09-05 13:34

Nøjagtig som du ville kopiere den over på et andet medie, find musikken på harddisken, marker den og kopier (ctrl+C) derefter går du i Denne computer, finder din "nøglering" på listen over drev, åbner den og indsætter (ctrl+V)

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-10-05 00:16

Har du fundet ud af det?

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 04-10-05 11:28

-Nej. Musikken er gratis, og ikke beskyttet, men jeg kan ikke få musikken ned på hverken harddisk eller nøglering (usb) ??

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-10-05 07:21

Hvor er musikken henne?

Hvis du ikke kan gemme den på din harddisk ka ndu jo heller ikke gemme den andre steder, me nlidt flere oplysninger vil gøre det nemmere at hjælpe