/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genvejs knap
Fra : Mille35
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 28-09-05 12:45

Genvejs knappen til skrivebord er på Win 98 windows knappen (flaget)
Men hvad er den i Windows XP ?

Accepteret svar
Fra : Rosco40

Modtaget 60 point
Dato : 28-09-05 12:49

Windows knappen +D

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 28-09-05 12:51

Takker

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 28-09-05 12:53

Tak for svaret Rosco40.
         Det var en stor hjælp

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 28-09-05 12:55

Så lidt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-09-05 13:06

Skifte hurtigt tilbage til skrivebordet
Når du har mange vinduer åbne, kan det være tidsrøvende at komme tilbage til skrivebordet. Derfor findes der en knap på Proceslinjen i Windows ME og XP, der hedder Vis skrivebord. Ved at klikke på denne knap kommer du altid tilbage til skrivebordet, uanset hvor mange vinduer du har åbne. Vil du atter tilbage til de åbne vinduer, klikker du blot på knappen igen.

Hvis du ikke har knappen Vis skrivebord fremme, kan du gøre følgende for at få den frem:
1. Højreklik på Proceslinjen, peg på Værktøjslinjer og kontroller at indstillingen Hurtig start er aktiveret.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 28-09-05 13:22

Eller tryk på windows-tasten + m så minimere du alle vinduer..