/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor døde Henriette Cathrine Mohr?
Fra : 2601
Vist : 738 gange
500 point
Dato : 28-09-05 11:59

Henriette Cathrine Mohr blev født 16 juli 1820 i Aaboe, Ormslev sogn i Nings herred, Århus amt.
Hun blev gift 30 sep. 1853 i Vistift Kirke, Vistoft sogn i Mols herred, Randers Amt med Ungkarl Carl Henrik Schou og der var ingen børn i ægteskabet.

Jeg ved alt om Henriette Cathrine Mohr familie på begge sider, men jeg har ledt efter hendes og hendes mands død også i Nygårds sedler på Rigsarkivet. Her står en masse om dem MEN ikke hvor de døde.

Er der nogne der ved noget om hendes død?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : senta

Dato : 28-09-05 13:07

her er fra DDA 1860 , har du tjekke on-line kirkebøger Aalsøe Sogn Randers Amt for at se om de er døde i Randers efter 1860
Samtlige personer i husstanden

randers, Djurs Sønder, Albøge, Albøge ,Søby, , , 69, FT-1860
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Carl Henrik ?? .., 35 , Gift, Propritair husfader sogneforstander, , Aalsøe Sogn Randers Amt
Henriette født Mohr, 40 , Gift, Hans kone, , Aabo Sogn Aarhuus Amt
Anders Jensen, 19 , Ugift, Tjenestefolk, , Christrup Sogn Randers Amt
Peter Hansen, 21 , Ugift, Tjenestefolk, , Nødager Sogn Randers Amt
Jens Grav, 57 , Gift, Tjenestefolk, , Weilby Sogn Randers Amt
Niels Nielsen, 49 , Enkemand, Tjenestefolk, , Tøstrup Sogn Randers Amt
Søren Petersen, 17 , Ugift, Tjenestefolk, , Bregnet Sogn Randers Amt
Ane Friis, 25 , Ugift, Tjenestefolk, , Lyngby Sogn Randers Amt
Kirsten M Christensen, 16 , Ugift, Tjenestefolk, , Heri Sognet

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 500 point
Dato : 28-09-05 13:13

Randers Albøge, opslag 236 nr4 1874 finder du Henriette Cathrine Mohr død d.16 februar 1874

Kommentar
Fra : senta

Dato : 28-09-05 13:20

Albøge Djurs Sønder Randers Albøge 1876 1892 X X X X

Randers Albøge opslag 100 nr1 1 marts 1886 finder du Carl Henrik Schou død

Henriette Albøge Djurs Sønder Randers Albøge 1842 1875 X X X X X X X
held og lykke

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 28-09-05 13:28

til senta

Mange tak

I en gammel optegnelse stod der 01 feb 1876 og i Søby sogn i Sønderhald, Randers Amt.

Jeg brugte 5 timer med at gennemgå kirkebøgerne for de tilstødende sogne og 01 februar så du kan tro at jeg er glad for svaret.

Desvære kan jeg ikke komme ind i on-line kirkebøger hvorfor ved jeg ikke.

Mange tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 28-09-05 13:31

Tak for svaret senta. Se min kommentar

Kommentar
Fra : senta

Dato : 28-09-05 13:36

selv tak
Desvære kan jeg ikke komme ind i on-line kirkebøger hvorfor ved jeg ikke
du skal passe på når du indtaster din kode til on-line kirkebøgerne
ennlille prik for meget og du kan ikke komme ind
held og lykke