/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjælp min scooter ter sig
Fra : bjoernehundesilver
Vist : 261 gange
10 point
Dato : 27-09-05 23:30

jeg har en peugeot speedake og den kører faktisk fint men når jeg kørere over.. humbler eller hvis jeg bremser helt ned vil den ikke tage omdrejninger så skal jeg nogle gange rejse mig op fra sædet og så vente 5 til 10 sekunder så tar den ved hvad kan der være i vejen håber der er nogle der kan hjælpe mig....

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-09-05 23:44

Velkommen til kandu.dk bjoernehundesilver. /SMILEY_MED_FLAG_OG_GLAD_MUND/

Kommentar
Fra : bjoernehundesilver

Dato : 27-09-05 23:46

jamen mage tak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-09-05 23:51

Jeg ve ik noget om knallerter, desværre. Håber du finder ud af det!

Go' nat!

Kommentar
Fra : bjoernehundesilver

Dato : 28-09-05 18:54

tror jeg har fundet ud af det :P altså det med knallerten

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-09-05 20:29

Ok, det var da godt at høre! Tillykke med det!

Kommentar
Fra : bjoernehundesilver

Dato : 29-09-05 08:50

nææh har ikke fundet ud af det alligevel øv:(

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-09-05 11:04

pis! Du må nok hellere stille spørgsmålet én gang mere, da det nu er røget ud af "Seneste 25"

Kommentar
Fra : bjoernehundesilver

Dato : 29-09-05 11:12

okay ja det gør jeg så... :D ´så må vi håbe der er nogle der kan hjælpe har bare ikke så mange point sååå :(

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 29-09-05 18:27

der er fed eller den er slidt (din kilrem)

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 29-09-05 18:48

Nej, dine ruller er slid skæve, det er jeg 100% på, og så bør du skifte din koblingstrykfjeder til en 27kg.
koster 49,- for nye ruller og det samme for en ny fjeder.
Køb samme ruller som du har nu og en hårdere fjeder end du har nu. Pil din gamle trykfjeder ud, og køb en 27kg. den burde gerne være hårdere at trykke sammen med hænderne. Er den det, så er den fin.
Det afhjælper helt sikkert dit problem.
Hvis du har ændret på udstødningen og ikke skiftet dyse, så kan det også ha noget at sige.