/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Pyrus???
Fra : masimo
Vist : 782 gange
150 point
Dato : 27-09-05 21:02

Jeg har i længere tid, eftersøgt filmene med pyrus, da jeg altid har nydt at se dem, men nu har 1'eren begyndt at blive en smule kedelig eftersom det er den eneste del jeg har.

Nu har jeg ledt efter dem på nettet, og de eneste på dvd jeg kan finde er enten 1'eren eller den sidst nye, eller filmen... men hvad med 2'eren og 3'eren??? Hvad blev der af dem?

Nogen som kender et sted hvor man kan købe dem?

P.s har tjekket dba.dk, men ville egentlig også gerne have dem som ny?

MVH .... Masimo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 21:14

Jeg kan ikke huske hvad 2'eren og 3'eren hed er det nogle af disse?
DVD Film Pyrus I Alletiders Eventyr DVD Film Pyrus På Pletten
Diverse Pyrus... Alletiders Jul
DVD Film Kode 2 Pyrus: Alletiders Jul

De er fra dette link http://www.cdskiven.dk/default.asp?stype=titel&stext=pyrus&genreid=&x=18&y=9

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 21:15

Måske du bedre kan finde dem på video??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 21:16
Kommentar
Fra : masimo

Dato : 27-09-05 21:18

De hedder:

Alle tiders julemand

og

Alle tiders nisse

... ... :(...

Så desværre ingen af de fundne, indtil videre

MVH Masimo...

p.s indtil videre tak for svarene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 22:27

Du kan købe dem på vhs her (nu hvor de er fundet, tør jeg godt sige, at jeg lige har opdaget at mine unger har dem)

http://www.dvdcity.dk/?vis=12010201&a=1&b=alle+tiders+nisse

Kommentar
Fra : masimo

Dato : 28-09-05 06:15

;)... sagen er den, at jeg har simpelthen ikke en vhs afspiller ;(..

MVH Masimo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 08:24

ups..... tja så var det jo ikke så godt, at jeg fik gjort dig misundelig , kan du ikke forhører om www.dvdcity.dk kan skaffe dem hjem på dvd???

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 28-09-05 08:56

Forslag; Indryk gratis annonce på Papkassen.dk eller Guloggratis.dk og køb både film og VHS brugt.

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 28-06-06 16:57

Der er nogle paa laserdisken
http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=pyrus
Og
www.dvdoo.dk soger efter pyrus