/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film navn igen, igen..
Fra : BentSimonsen
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 27-09-05 21:00

Hey leder efter titlen på en film som blev vist på DR1 engang mellem 1997 & 1999..

Filmen handler om at verden er begyndt at fryse til is, og man følger hovedpersonen som forsøger at flygte til ækvator, da der er varmt nok til at overleve..
Og som om det ikke er nok, kan jeg huske noget med en masse skyderier..

Jeg ved godt at det ikk er meget at gå efter..
Men spørgsmål som dette, er åbenbart blevet svaret på.. Af venlige kandu bruger før..
Så jeg håber at der er nogen, der kan huske den eller kender den..

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 110 point
Dato : 27-09-05 22:47

Kunne det være istid med Udo Kier?

Kommentar
Fra : badroulbadour

Dato : 27-09-05 23:53

Det er nok tv-filmen "Ice" fra 1998, som ganske rigtigt har Udo Kier med. Den fik ikke særlig gode anmeldelser. Du kan læse mere her:
http://www.imdb.com/title/tt0160393/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-05 09:52

du mener vel ikke "the day after tomorrow" ???
http://www.dvdtown.dk/reviewspec.asp?reviewid=893

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 28-09-05 15:34

Kunne meget vel være "Ice"
Nogen der ved hvor man kan få fat på den henne..?

miritdk: Hehe ej, "The Day after tomorrow" har vidst ikke været vist på dr1 mellem 98-99..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-05 16:33

så rigtigt som det kan være BentSimonsen - det var forsent at slette

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-09-05 20:07

Så vidt jeg kan læse mig til er det en TV-film, dvs. den er lavet direkte til TV, og kan derfor ikke købes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-05 22:33

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 29-09-05 11:33

Tak for svaret BertelBrander.