/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
billig fremkaldelse af digitalfotos
Fra : scandinavia
Vist : 6256 gange
50 point
Dato : 27-09-05 19:32

Hejsa

Jeg skal for første gang til at få fremkaldet mine digitale billeder.

Er der nogen der ved hvor det er billigst? Meget gerne over nettet...

Tips og andet har også interesse..

Tak for hjælpen

PS KUN SERIØSE SVAR TAK

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-09-05 19:37

AZ og Bilka er rimelige billige. Det letteste er at søge på nettet der bugner af steder der vil fremkalde

http://www.pixdiscount.dk/?idSource=POLN04
http://v2.print2people.dk/

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 60 point
Dato : 27-09-05 19:39

På denne side indtaster du bare hvor mange du ønsker at få fremkaldt, og hvor store de skal være, og den finder en masse priser til dig.
http://digifotopriser.dk/

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk
Download Excel regneark

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 27-09-05 20:37

pas lige på med at betale over internettet specielt ved biilka.. jeg sendt på et tidspunkt nogle billeder afsted og der skete en fejl da prisen skulle bregnes og jeg skrev en mail til dem samme aften.. jeg fik mine billeder 4 dage efter og det blev trukket 300 kr.. mere fra min konto end prisen.. og efter mange forgæves mail henvendte jeg mig personlig til bilka og efter en halv time fik jeg mine penge...

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 27-09-05 21:21

Jeg har mange gange brugt NETTO.dk - flotte billeder - 0,95 pr. stk. levering meget hurtigt. F.eks. sidst bestilte jeg lørdag nat kl. 02,00 - havde billederne på min adresse tirsdag middag.

Godkendelse af svar
Fra : scandinavia

Dato : 28-09-05 08:01

Tak for svaret dbl.

Kommentar
Fra : Ravi2611

Dato : 27-09-07 17:02

Hej

Har lige bestilt 10*15 billeder på www.elgiganten.dk til 50 øre pr billede, ingen fragt eller startgebyr, kender ikke kvaliteten endnu, men går ufra at de er gode, da billederne laves hos Cewecolor, henter billederne i butikken i løbet af 4 arbejdsdage

mvh

Ravi Sejling

Kommentar
Fra : berik

Dato : 14-09-10 09:56

Tråden er godt nok gammelt, men jeg synes http://www.fotofremkaldelse.com/ giver et godt overblik over de forskellige muligheder....