/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Ftp server?
Fra : Tompe_10
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 27-09-05 19:11

Kan godt være det her spørgsmål er blevet skrevet tusindvis af gange men jeg er sku for doven til at lede :P

En af jer kom med et hurtigt og enkelt ftp server program... den skal ikke kunne så vildt meget... men det må gerne være noge ti stil med bulleproof, som jeg før har prøvet. jeg skal kun bruge det til en lille server jeg skal ha lagt nogle film op på og andre små ting, den skal også tillade dig som admin at kunne lukke nogle områder ind som kun bestemte brugere kan logge på... når i poster kunne det være rart hvis der også var en dansk guide eller lidt hjælp fra en af jer =D

Kommentar
Fra : djernis3

Dato : 27-09-05 19:16

Bulletproof, som du selv nævner eller evt. CuteFTP ?

Kommentar
Fra : eddieaa

Dato : 27-09-05 19:26

jeg har rigtig god erfaring med Cerberus FTP Server den har en windows brugerflade og her er lidt beskrive på engelsk" This FTP server provides multi-threaded performance. Cerberus features an interface that can be hidden and accessed from the system tray. The server is able to listen for connections on multiple interfaces, run as an NT service, resume failed transfers, and offers a manager for controlling user access to files and file operations. Connection limit, timeout, and IP access can be controlled by the administrator as well as a variety of other settings. In addition, Cerberus FTP Server offers statistics on connections as well as logging capabilities." og så er den freeware, håber du kan bruge dette. Den kan downloades på http://www.tucows.com/preview/195559

Kommentar
Fra : 8660

Dato : 27-09-05 19:39

Det velnok bedste og mest enkle er Coffee Cup FTP på Tucows.

Freeware lige til at gå til - og utroligt stabilt.

Simpelt /8660

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 27-09-05 20:28

okey vil prøve mig lidt frem med det men til 1# bulletproof er ikke gratis og jeg kan sku ikk finde ud af cuteftp :S har nemlig selv prøvet med op til flere

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-05 20:54

Hey det program jeg har fik jeg fra en it programmør.

Det hedder guild ftp og er rent ud sagt pisse nemt at bruge

http://www.download.com/GuildFTPd/3000-2165_4-10268417.html?tag=lst-0-1

og det er selvfølglig freeware, og jeg vil gerne hjælpe med at sætte den op for dig

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-09-05 20:42

jeg starter med de første svar og kører mig igenem ellers tusind tak for hjælpen ^^

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-09-05 21:00

Okey har rprøvet mig igennem det hele nu men kan ik få noget af det til at virke =S

dayworker har du msn så vi eventuelt kan snakke om det der?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 28-09-05 21:22

kenneth_jensen_24@hotmail.com

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 29-09-05 14:03

ok mange tak typer dig lige

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 08-12-06 14:47

Tak for svaret dayworker24.