/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik og kaffereklame!
Fra : hessel85
Vist : 1087 gange
20 point
Dato : 27-09-05 15:04

Hej !

Er der nogen der kan svare mig på hvad den sang hedder som bliver spillet i en kaffereklame(nescafe, tror jeg)?

Det er den reklame hvor en mand skal lave en kop kaffe på en irsk pub inden alle begynder at synge med på den sang...

Mvh. rasmus

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 27-09-05 15:09

The Wild Rover, mener det er The Dubliners der har indspillet den.

Er på Dansk: På valsen igen (Nu ta'r jeg aldrig mere på valsen igen

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-09-05 16:00

dova har ret. Den hedder The Wild Rover. Den er indspillet af mange orkestre men det mest kendte i Danmark er The Dubliners. I Danmark har De Gyldne Løver lavet en version der hedder "Jeg ta'r aldrig på valsen igen".

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-05 16:06

Der er åbenbart gået sport i at gentage andres indlæg, bare for at være i tråden og måske scoer point, så jeg gentageer lige

dova har ret. Den hedder The Wild Rover. Den er indspillet af mange orkestre men det mest kendte i Danmark er The Dubliners. I Danmark har De Gyldne Løver lavet en version der hedder "Jeg ta'r aldrig på valsen igen".

Skal måske lægge dette indlæg ind hver 51 minut...... LOOOL

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-09-05 16:39

Min tur

dova har ret. Den hedder The Wild Rover. Den er indspillet af mange orkestre men det mest kendte i Danmark er The Dubliners. I Danmark har De Gyldne Løver lavet en version der hedder "Jeg ta'r aldrig på valsen igen".

Ole

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 27-09-05 17:26

Jeg vil også være med..

dova har ret. Den hedder The Wild Rover. Den er indspillet af mange orkestre men det mest kendte i Danmark er The Dubliners. I Danmark har De Gyldne Løver lavet en version der hedder "Jeg ta'r aldrig på valsen igen".

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 27-09-05 17:32

jeg går en grum mistanke dova=Jørgen de Mylius

i hvert fald syntes jeg tit at dova ved meget om musik

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 27-09-05 18:02

Jeg synes nu, at AJ har mest ret!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 19:56

Jeg synes det samme, som de andre

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 27-09-05 20:34

Hej !

Er der nogen der kan svare mig på hvad den sang hedder som bliver spillet i en kaffereklame(nescafe, tror jeg)?

Det er den reklame hvor en mand skal lave en kop kaffe på en irsk pub inden alle begynder at synge med på den sang...

Mvh. rasmus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-09-05 20:38

Og igen igen!

The Wild Rover, mener det er The Dubliners der har indspillet den.

Er på Dansk: På valsen igen (Nu ta'r jeg aldrig mere på valsen igen

Mvh Dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-09-05 21:07

Gider i lige sige det igen?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 21:21

dova har ret. Den hedder The Wild Rover. Den er indspillet af mange orkestre men det mest kendte i Danmark er The Dubliners. I Danmark har De Gyldne Løver lavet en version der hedder "Jeg ta'r aldrig på valsen igen".

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 21:21

dova har ret. Den hedder The Wild Rover. Den er indspillet af mange orkestre men det mest kendte i Danmark er The Dubliners. I Danmark har De Gyldne Løver lavet en version der hedder "Jeg ta'r aldrig på valsen igen".

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 21:26

Hvem gider fortælle spørgeren hvordan man lukker et spørgsmål når man har modtaget et svar tilfredsstillende eller ej måske ans ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-05 21:40

Det kan da godt være at i alle mener at Dova har ret...........det syntes jeg ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-05 21:41

For Dova har jo fuldstændig ret.............nemlig

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 22:11

Gad vide hvad EyVIND har i piben iaften

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-09-05 23:37

The Dubliners

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 23:46

Tror det er stærkere - tror det er Peter Belli

Godkendelse af svar
Fra : hessel85

Dato : 28-09-05 10:14

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-09-05 13:58

Har Ib Schønberg ikke osse indspillet den???

Han lavede jo der der "Mariehønen Evigglad" som man kan finde på biblioteket og så bestille hjem til låns.