/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fede Finn & Funny Boyz
Fra : coincident
Vist : 809 gange
120 point
Dato : 27-09-05 14:06

Hjæææælp...
Kan nogen give mig teksten og gerne med akkorder til sangen "Kærligheden brænder"
med "Fede Finn og Funny boyz" En mp3 ville være fin også.
Venligst coincident

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 14:21

coincident.... jeg tror du er for hurtigt ude, cd'en er jo først lige kommet på gaden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-05 14:29

Du kan bestille den her

http://www.fedefinn.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 14:31

ehm... på det link, kan jeg ikke se akkorderne eller teksten til sangen??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-05 14:35

Netop - men du kan KØBE den igennem linket.

Det findes da ikke allerede på nettet - den er jo kun få dage gammel.........

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 14:40

refi...det var jo også det jeg mente, altså at coincident var for tidligt ude, til at "få" tingene

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 27-09-05 14:50

det er ok... vidste ikke den var ny.. hørte den i radioen igår
men det kunne jo være nogen havde købt så og havde teksten... akkorderne skulle jeg nok kunne finde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-05 14:59

Tror du slkal vente et par måneder hvis det skal være "gratis"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 15:08

For ikke så lang tid siden, var der en anden kandu der spurgte om det samme, det kan være vedkomne kommer til i løbet af dagen og kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 01-10-05 18:20

Stadig ingen der har teksten?

Accepteret svar
Fra : B.S

Modtaget 120 point
Dato : 03-10-05 11:15

Jeg har teksten,uden klodser, men det er nok ikke så godt at smide den i dette forum, sidst jeg gjorde det fik jeg en over nakken.
Hilsen B.S

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 03-10-05 11:18

coincident86@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : coincident

Dato : 03-10-05 11:51

Tak for svaret B.S.
      Jeg bukker

Kommentar
Fra : B.S

Dato : 03-10-05 11:55

Ok, så finder du sikkert selv de par klodser der skal bruges
Hilsen B.S