/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Praktik i USA
Fra : jesperthorsoe
Vist : 1556 gange
100 point
Dato : 26-09-05 16:17

Jeg skal 3 måneder i praktik som en del af min uddannelse til Markedsføringsøkonom. Jeg kunne godt tænke mig at komme til USA i de 3 måneder, men jeg ved ikke hvor jeg skal søge!!!
Er der nogen der selv har været derovre i praktik eller kender et firma der kunne være interesseret i en praktikant? Det er selvfølgelig ulønnet!!!
Det skal have noget med salg eller marketing at gøre

MVH
Jesper T.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-05 16:21

Noget specielt sted i USA??

Kommentar
Fra : jesperthorsoe

Dato : 26-09-05 17:06

Nej det er faktisk underordnet hvor det er!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-05 17:43

Desværre kunne jeg ikke hjælpe alligevel, jeg har lige haft kontakt til en der også skulle have været derovre, han kom så ikke afsted alligevel, så vidt jeg forstod. Han siger, at det er meget svært pga opholdstilladelsen

Kommentar
Fra : jesperthorsoe

Dato : 26-09-05 17:49

Opholdstilladelsen er ikke noget problem når man først har fundet praktikpladsen,
men det er jo selvfølgelig heller ikke så nemt!!!

Men tak for forsøget!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-05 17:54

Kan du ikke bruge et EU land istedet, det er jo nok nemmere??

Kommentar
Fra : jesperthorsoe

Dato : 26-09-05 18:12

Det ville jo nok være nemmere, men nu har det altid været min drøm
at arbejde i USA. Så jeg vil nok forsøge på det lidt endnu!

Man skal jo ikke opgive sine drømme på grund af lidt modvind!!!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-09-05 21:59
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 08:23

jespertthorsoe.... nej bevar dine drømme..... kan du ikke få hjælp til at finde en praktikplads via dit uddannelsessted, de må da have noget erfaring- kendskab til nogle steder-??