/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvad gør jeg?
Fra : Iboga
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 26-09-05 15:01

Hejsa.

Aner ikke om det er det rigtige sted, men sagen er, at min kæreste og jeg har lånt nogle dvd´er til min kærestes tidligere arbejdskollega. Det var i marts måned! Vi har så efter følgende været i kontakt med ham hver måned siden da for at få vores dvd´er tilbage. En enkelt gang fik vi en aftale i stand, men blev aflyst i sidste øjeblik af kollegaen. Nu tager han slet ikke sin telefon.
De første par gange var han/kollegane "ja klart selvfølgelig vi må lige finde ud af noget".. Men noget er blevet til ½ år..
Og jeg synes det er trist at vinke farvel til 10 fede (det synes vi jo) dvd´er.
Så hvad kan man gøre? Stævne idioten eller hvad?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-05 15:07

Selv om det er meget meget ærgeligt, tror jeg i skal glemme de dvd'ere, og komme videre, i får dem aldrig, og den tid-

ligere kollega er ikke værd at samle på. I kan ikke stævne "idioten" i har ingen beviser.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-05 15:12

I kan ikke meget andet end sige til fyren, at nu må han F....... S... og H..... tage sig sammen og aflevere de DVDer, ellers må han erstatte dem hvis det er fordi de er blevet væk/ødelagt.

Tag ud til ham, skriv til ham o.s.v.........der er ikke noget mere irriterende, end når nogen ikke behandler lånte ting ordentligt, eller leverer dem tilbage efter brug.

mvh dova

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 26-09-05 16:49

Hvis i hver måned har været i kontakt med ham, og intet fået ud af det, så ville jeg nok have skrevet et pænt brev, og forklaret at i savner jeres DVDér, og at I vil komme og hente dem på et nærmere fastsat tidspunkt.
Er fyren så ikke hjemme når i kommer, så ville jeg nok lige så stille glemme det hele.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-09-05 20:14

Det er da ikke lige til at finde sig i.
Tror at jeg ville finde en energisk voksen inkasso!
En af den type der samtidig selv indriver sin løn, samme sted.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-09-05 20:59

..skriv til ham: Vi ved hvor du bor!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 26-09-05 21:10

jeg ville sq heller ikke bare gi op..trop dog op på adressen med et kanelstang i hånden og sig i lige kom forbi.. få skiverne og en kop kaffe..

hvis ikke det virker er der folk som fjerner en negl for 500,- så skal han nok aflevere..

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 26-09-05 21:28

CCjunior, så smid lige et nummer ind, for jeg har éen der skylder mig 1000,- som jeg heller ikke, sjovt nok, kan komme i kontakt med mere...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-09-05 23:21

Jeg skal forhøre mig om der er mængde rabbat hvis i er 2..hehe...

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 29-09-05 13:08

tru ham med en tyverianmelding.

det skal nok virke, man føler måske ubehag ved det fordi han er en bekendt. man kan så sige han har ikke været en særlig god bekendt!

held og lykke

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 30-09-05 19:39

Hej.
Hvad med at parkere i nærheden af hans hus når i ved at han er hjemme og så prøv at ringe til ham fra en lånt mobil.........(han husker uden tvivl jeres nummer) Tager han den ..ja så er det bare at sige at i lige stikker indom for at hente de film han har lånt....

sverola

Accepteret svar
Fra : Anjaaa

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-05 17:14

Stille op hjemme ved ham personligt. Dig og din kæreste. - Det er de 10 dvder værd. Tror ikke han siger specielt meget hvis I pludselig står der. :D

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-05 13:58

Iboga -> din manglende deltagelse, får mig til at tænke på om,
det måske er dig der har lånt DVD'erne ... smart

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 02-11-05 10:22

Natmaden -> undskyld mig, men slog du lige en brain fart i mit indlæg? Så kan du have nok så mange smileys i din kommentar, men det vil aldrig ændre på det fact at du faktisk beskylder mig for at stjæle.. Uden at kende mig!
Damn, bare fordi man ikke er over sit indlæg konstant, men rent faktisk venter på noget man kan bruge, bliver man straks beskyldt for alt muligt.... latterligt..

Til alle jer andre, tak for jeres indlæg. I har givet os noget at arbejde med. :)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-05 10:35

Du har da faktisk slet ikke deltaget, der sidder jo så en del og kan føle at de har spildt deres tid, sådan er det.
Kik dog indlæggende igennem, der er ingen her der presser dig, kun folk der prøver at hjælpe.
At du føler dig truffet, må du selv stå for.