/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Fejlkode 553
Fra : Franko
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 23-10-02 15:51

Hej med jer,

Jeg har lavet min hjemmeside i Frontpage 2000 og har lavet et undersystem som min familie logger sig på. Dette er for at alle mennesker ikke kan se familiebillederne - men kun familien.

Nu kan jeg imidlertid kun publicere til mine offentlige sider. Hvis jeg saetter kryds i "include subfolders" under publicering får jeg en fejlmelding jeg aldrig har set før. Den skriver "553 Can't open that file: No such file or directory".
Hvad er dette?

Håber I kan hjælpe mig.

/ Franco

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 21:37

Spørg din udbyder om du har ret til at oprette Subwebs.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Wed, 23 Oct 2002 13:51:26 GMT, "Franko" <Franko.news@kandu.dk>
wrote:

>Nu kan jeg imidlertid kun publicere til mine offentlige sider. Hvis jeg
>saetter kryds i "include subfolders" under publicering får jeg en
>fejlmelding jeg aldrig har set før. Den skriver "553 Can't open that
>file: No such file or directory".