/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Prblem med cookies..
Fra : AhHaIC
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 25-09-05 16:12

Der er en bestemt hjemmeside jeg pludeslig ikke længere kan logge ind på.. Jeg ved det et problem med cookies, men hvordan jeg fixer det aner jeg ikke.. jeg har prøvet alt jeg kan forestille mig!.. Når jeg prøver at logge ind på siden, bliver jeg ikke logget ind.. efter log ind-siden opdagere, starter jg bare forfra igen, uden nogen fejlmedelelse. Jeg ved det er fordi at en eller anden cookie ikke bliver gemt. Nogen der har en ide til hvad jeg kan prøve??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 25-09-05 16:15

Prøv at gå ind i din firewall og giv tilladelse til det pågældende program/hjemmeside, du skal også få slettet alle gamle tempfiler og cookies. Når du så er inde på hjemmesiden, så tryk opdater

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 25-09-05 16:20

Hjalp ikke...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-05 16:30

Hvis du tør, så prøv at slå din firewall og virusprogram fra, og se om det hjælper

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 25-09-05 16:33

hej prøv at trykke på ctrl når du skal logge på

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 25-09-05 16:33

Niks.. hjalp heller ik

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 25-09-05 16:39

Har du tømt TEMP internetfiler, ligger i Lokal disk / Documents and settings, muligt det kræver, at du kan se skjulte mapper. Aktiveres i mappeindstillinger

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 25-09-05 16:43

Jeg har slettet Internet>Generalt>Slet filer> slet temporary internet filer ... det hjalp ik, der findes ingen TEMP mappe i Documents and Sittings.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-05 16:45

Så prøv at tage firewall og virusprogam helt ud, og geninstaller det.Det lyder meget som om,det er de programmer der spærrer. Du skal også fjerne offline tempfiler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-05 17:05

Du skal gå ind i funktioner - internetinstillinger- midlertidige internetfiler- slet filer - husk at sætte flueben, slet offlinefiler

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 25-09-05 17:27

Har slettet offline filer også.. men har ikke tænkt mig at geninstallere min firewall og antivirus, hvis det ikke er der problemet ligger, har heller ikke cdromerne mere - de er gone..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 25-09-05 17:47

har du ingen virusbeskyttelse eller firewall, skal du regne med dit problem ligger der

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 19:56

Hvilken side drejer det sig om? Det KUNNE jo være at indehaveren af siden var 'kommet til' at lave en fejl i cookiescriptet

Dettte problem har bl.a. frip.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 25-09-05 22:24

Jeg har firewall og antivirus.. Jeg har snakket med admin, han siger det kun er min computer den er gal med, og det er noget med cookiesne, men hvordan jeg løser det, kan han ikke sige.. jeg kan godt se siden fra min vens computer og kunne også selv førhen.. Men jeg kan også godt tro på at det har noget med firewallen at gøre, men selv om jeg deaktivere, så er der stadi samme problem. Har prøvet a installere en anden browser, men stadi samme prob..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 25-09-05 22:38

Der skal stadig ligge en mappe i documents and settings, også til cookies, kan du se skjulte mapper.

Hvordan er indstillingen for Cookies, mellemhøj er rimeligt.

Eller prøv at se under internet indstilligner / avanceret ellerbeskyttelse af personlige oplysninger /
Websteder, der kan du selv bestemme hvad du giver adgang til

Godkendelse af svar
Fra : AhHaIC

Dato : 28-09-05 23:57

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 08:09

Selv tak... ehm, fik du det til at virke??

Kommentar
Fra : Bane-dk

Dato : 11-01-06 22:36

Du skal gå i din browswer instilinge og ser under general/ved lukkning/fjern fluben på slet cookies/tryk på anvend og OK/
sluk browswer og genstart komputer.