/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Midifiler/Winamp
Fra : clou
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 25-09-05 15:56

Hej derinde

Håber så på lidt hjælp, så jeg kan hjælpe min mailveninde med et problem. Håber spørgsmålet er stillet i rette fora!

Hun har installeret Winamp på hendes pc, og næsten lige siden (siger hun), kan hun ikke aflytte midifiler, der evt. bliver sendt på mail, hun har også fået problemer med lyd på spilsiden Kom og Vind, er det Winamp eller er der mon noget andet galt, hjælp søges.

Hun bruger Windows XP.

Mange hilsner fra

Clou

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-05 15:59

Din mailveninde kan prøve at få ændret midifilerne til waw eller mp3 filer

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-09-05 16:04

Nordsted1

Hvordan kan man gøre det - for det ved hverken hun (er jeg sikker på) eller jeg?

Clou

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-05 16:20

clou, det er meget lang tid siden jeg har ændret selv, men når du er inde i winamp, så tryk ctrl+p så kommer der en skærm frem, hvor det er flere muligheder

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-05 17:21

Clou du skal gå i kontrolpanel og her åbne Mappeindstillinger. Når du har åbnet mappeindstillinger vælges fanebladet Filtype. Rul ned gennem filtyperne til du kommer til MID og marker denne - tryk på knappen Skift og vælg så Windows Media Player og tryk herefter OK. Samme procedure gør du ved filtype Medi, så spiller det igen.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 07-08-06 22:47

Tak for svaret bentjuul. Du må undskylde at du først får pointene nu, men jeg glemte alt om det, efter det blev afprøvet - nu er jeg så ved at rydde op - så så jeg at jeg endnu ikke havde svaret

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-06 18:21

Du skal såmænd ikke undskylde - pointene betyder ikke så meget, - det er vigtigere for mig at mit svar virker.

//bentjuul