/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Shadows
Fra : oberwelt
Vist : 409 gange
200 point
Dato : 25-09-05 15:15

har lavet et hit til melodigrandprix som hedder Let me be the one - mit spørgsmål er om Paul McCartney har indspillet dettte nr. for jeg syntes jeg kan høre ham synge det. Shadow lyder dog meget tæt på så jeg kan tage fejl, men er der måske nogen der VED noget.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 25-09-05 15:21

Nej, det har han ikke.

Men Cliff Richard har indsunget det.

mvh dova

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 25-09-05 15:30

Hej Dova

Ja jeg så nemlig Cliff koncert på tv Charlie i går og der var både Cliff og Shadows med og jeg syntes simpelthen at jeg kan høre Poul Mc´s stemme.

Godkendelse af svar
Fra : oberwelt

Dato : 26-09-05 17:36

Tak for svaret dova.

Selvom det ikke var det svar jeg gerne ville have så må du jo have mine point, da jeg nu satser på, at det er noget du ved og jeg må erkende at jeg har tabt det hjemlige væddemål også. Øv øv øv.

Men tak for svaret