/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kæreste !
Fra : chahin
Vist : 40415 gange
174 point
Dato : 25-09-05 13:54

Hey alle .

Endelig har jeg fået min første kæreste :D .. hehe

Men har et problem, jeg vil skrive til hende en sød besked, men det kan jeg ikk finde ud a og gøre.
r der en a jer der kan give mig en god link til en hjemmeside, hvor man kan hive alle de gode beskeder til en kæreste ?

Accepteret svar
Fra : tokeren

Modtaget 174 point
Dato : 25-09-05 14:06

Chahin,
Jeg ved godt du beder om links til søde beskeder.. jeg kender ikke nogen. Men det er også forskelligt hvad folk finder sødt.. jeg finder det eksemplevist ikke sødt at modtage en besked, som alle sender rundt til hinanden. Så synes jeg ikke det betyder særlig meget og det virker ikke til at komme direkte fra hjertet.
Den sødeste besked jeg har modtaget er fra min kæreste, som skriver; Jeg bliver så glad, når jeg er sammen med dig og jeg får så mange sommerfugle i maven, specielt når du smiler til mig! Knus XXX
Men hvis du bare skriver det du tænker og føler, så bliver modtageren også meget mere glad for det. Så det er nok bare at forfatte dine egne sms'er med dine egne positive ord, om din kæreste og hvad han/hun gør ved dig.

Tokeren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-05 14:08

En sød besked til din kæreste!

Jamen, det synes jeg er en rigtig sød gestus, hvor jeg til gengæld synes, at en sød besked fra dig, skal udspringe fra din tankevirksomhed - og ikke et eller andet du har hevet ned fra nettet - som slet ikke er dine tanker!

Men lidt inspiration kan du finde her: http://www.valentine.dk/links.shtml

Og tillykke med din første kæreste

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-09-05 14:08

du kunne jo også bare fortælle hende hvad du føler for hende, med dine egne ord. det vil hun helt sikkert hellere have, end en eller anden scorereplik som alle andre også bruger

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-09-05 14:15

tak creamygirl :=D

jo har skrevet så mange beskeder til hende, men kunne godt tænke mig og ha' nogle fra nettet !

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-05 14:16

Øhh! - og så undrer jeg mig godt nok over, at når jeg klikker på mit anviste link
http://www.valentine.dk/links.shtml og vil videre til en side "Lær at sige jeg elsker dig på 50 forskellige sprog" - så får jeg en rejseside frem?! *LOL*

www.rejsernu.dk toner frem, men ok, hvis pointen er, at det er lig med at sige "jeg elsker dig" i 50 forskellige lande og på 50 forskellige sprog, så er linket vel okay!

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-09-05 14:22

hmm det gør jeg også !

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-09-05 14:31
Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 25-09-05 15:22
Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-09-05 17:32

Jamen tillykke med damen. Der kan komme meget sjov ud af sådan et forhold! På den gode måde naturligvis!

Det er bedre hvis du siger noget sødt til hende, face-to-face, end at skrive det over sms. Sms er selvfølgelig nemmere, men heller ikke ligeså personligt.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-09-05 18:54

Tillykke, det er da dejligt, at du gerne vil skrive noget sødt til hende.

Jeg synes som mange andre, at det bedste ville være det du selv fandt på, men der er også mange søde ideer her: www.sms-jokes.dk

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 29-09-05 21:27

Hey.....
Skal det være nettet som sender hende søde beskeder???? Jeg troede at det var skulle være fra dig som person...Hvis hun vil have noget sødt fra nettet kan hun jo bare gå ind og læse selv....Nej du hvis du er virkelig interesseret i Ladyen så er det bare om at gå den lange hårde vej og skriv noget som du synes er sødt og som giver hende indtryk af at du er glad for hende,,
sverola

Kommentar
Fra : Lion38

Dato : 10-10-05 13:09

Hej Chahin

På websitet www.digteriet.dk, kan du bestille et digt og evt. et billede som din kæreste helt sikkert vil blive glad for.
Sitet er lavet af en af mine tidligere venner, så jeg står inde for det, og ved at han er dygtig.
Men hvorfor ikke bare skrive et selv ? Sæt dig ned, luk øjnene, lad din kæreste komme ind i dig, mærk hende, sæt ord på følelsen, og skriv det ned - det er den ægte varer og den kan ikke erstattes af noget fra nettet, det er det der ligger inde i dig, dine følelser for hende, og det er det vigtigste og det er det hun gerne vil høre.....

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-10-05 18:12

chahin: Det ser ud som om vi alle, mænd eler kvinder meget hellere vil have noget vores kæreste selv har fundet på, end noget nok så sødt fra nettet.

Så hvis du skal bruge nogen råd herfra, så må du til at være kreativ selv. Jeg kan huske, at min daværende kæreste på et tidspunkt videresendte de søde sms'er der kører rundt - til sidst frabad jeg mig at få flere, de var jo ikke skrevet til mig.

Jeg tror din kæreste ( og mange andre!) har det på samme måde, send hende da en sms, hvor du fortæller hvorfor du kan lide hende - sådan en, er en af dem man gemmer på telefonen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-10-05 18:29

Helt enig med Ripley.. Det er nærmest en fornærmelse at få disse masse producerede sms'er tilsendt fra sin kæreste..

Uanset hvor dum du selv mener dine hjemmelavede sms'er er, så tør jeg næsten give dig garanti for, at hvis kæresten viekelig holder af dig, så er det netop de sms'er hun kan fornemme der kommer fra dig selv, som hun gemmer i en mappe på mobilos..

Kommentar
Fra : Dellato

Dato : 17-01-06 23:33

Her er nogle standardbeskeder:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Der mangler en smule. Du finder nok selv ud af resten.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-01-06 23:40

Enig - og de er ubrugelige

Send hende nu nogen fra dig, hvis du ikke har gjort det, du har da haft tid nok til det

Hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 04-02-06 03:51

Tak for svaret tokeren.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 05-02-06 13:23

velbekom..håber det virkede
mvh tokeren

Kommentar
Fra : muffi2

Dato : 07-08-09 06:42

Stor samling af søde beskeder på http://www.citat-uglen.dk