/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Boardmaker/boardcapture dongle
Fra : johnnyBP
Vist : 474 gange
395 point
Dato : 25-09-05 12:59

Hjælp -Jeg har et ældre electronic og pcb udviklingssystem Boardmaker/boardcapture. Det er kopibeskyttet med en dongle. Jeg har købt systemet for mange år siden, men nu er PCérne blevet for hurtige. Min dongle kan ikke følge med. Den kan maximum køre med en pc på 150 MHZ. Hvad gør jeg. Jeg har prøvet med programmer som slowdown.exe, men det er ikke nok, at processorhastigheden bliver langsommere. Jeg vil meget gerne have programmerne til at køre på min nyere PC, da den gamle er ved at få problemer med harddisken, og den kan max bruge en 4 GB harddisk, som nok er lige så svær at opdrive idag. Hjælp mig - Kan programmerne "crackes", så de kan køre uden dongle (Jeg har jo donglen, så det er vist ikke at snyde) eller kan jeg på nogen måde gøre min PC langsommere ??
Jeg giver alle mine point for et godt svar - Jeg har kun 75

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-10-05 16:40

jeg er bange for at der ikke er mange der kan hjælpe dig i denne sag.
Jeg kan desværre ikke, men held og lykke.

Kommentar
Fra : johnnyBP

Dato : 07-10-05 17:17

tak for det - du er i det mindste ærlig
Johnny

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 13:09

Ved at søge på nettet på fandt jeg 6 sider indeholdende Boardmaker/boardcapture, de 2 godt nok om dette spørgsmål du har rejst her på kandu.
En kopisikring der ligger på en dongle, altså på et stykke hardware hvis jeg har forstået det korrekt?

Kommentar
Fra : johnnyBP

Dato : 08-10-05 16:12

Hej fijala - Ja det har du forstået helt korrekt. Jeg har selv ledt uden at finde noget - Er det mon noget der kan bruges det du har fundet ?? lad mig det vide
Hilsen Johnny

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 17:13

Prøv selv at søg på Google - Boardmaker/boardcapture -

Kommentar
Fra : johnnyBP

Dato : 06-11-05 11:09

Tak for svarene allesammen - Jeg havde håbet på lidt mere

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-11-05 15:17

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig mere. Held og lykke.

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyBP

Dato : 28-09-06 21:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål En henvendelse til firmaet har bekræftet at det ikke er teknisk muligt