/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor fnder jeg windows xp pro billingst?
Fra : onetime
Vist : 807 gange
200 point
Dato : 25-09-05 11:16

Hejsa, jeg skal købe windows xp pro, og jeg skal self finde det billigeste, hvor gør jeg det?
Jeg er studerende, men det skal ikke være en opgradering. Ful version...
Og har ikke brug for et link til edbpriser.dk men et link til sælgers side.
Syntes jeg fandt det til 699 kr et sted men er ikke sikker og kan ikke finde det igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-05 11:33
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-09-05 11:41

hmm er du sikker på at det var pro du så så billigt.. home kan fås i den prisklasse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-05 11:45

Jeg har nu også set Pro til under en tusse når den er på knaldtilbud - men ikke i øjeblikket.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-09-05 11:45

www.shg.dk også 1129 Microsoft - Windows XP Pro Edition DK incl SP2, OEM
alle studie licenser er vidst upgrade

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-09-05 12:23

Hey tager jeg felt fejl, hvis jeg siger at man kan få det blilligt hvis man studerer.

det synes jeg flere herinde har sagt, men det kan da godt være jeg har set forkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-05 12:27

Nej du tager IKKE fejl - men studietilbuddene får du ikke på de priser der i forvejen er sat ned.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 12:31
Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-09-05 13:38

hos mig kan du få det til 1110,- incl. moms excl. forsendelsesgebyr...

http://www.heshe.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-05 16:36

Hos http://www.prishammeren.dk/shop/default.asp kan få XPpro 1099kr. +fragt

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 25-09-05 16:46

989 kr hos Tjdata.dk som oem version, mener bob.dk har samme pris. Som studerende er prisen hos tjdata.dk 679 kr.

Accepteret svar
Fra : halloodk

Modtaget 200 point
Dato : 30-09-05 09:16

Hej
Jeg har selv købt windows xp pro original ikke oem for 600 kr i den blå avis, her kan du få dem fra 600-1200 kr alt efter hvor heldig du er. Jeg skylder vel lige at sige at det tog mig en mdr. at løbe den ned til den pris.
http://www.dba.dk
mvh
halloodk

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 17-01-06 00:59

Tak for svaret halloodk og alle andre, det var tilsyneladen billiger på dba.dk