/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Opkald til finland
Fra : bruuno117
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 25-09-05 10:34

Min stedfar er lige taget til finland for at arbejde, og nu vil min mor så gerne vide hvad det kommer til at koste i telefoni?
Og hvad er billigst, min stedfar ringer fra sin mobiltelefon fra finland, og min mor tager den jo så på fastnet telefoner herhjemme, men er der noget med at det er billigere at ring fra mobil til mobil?

Hvis der er nogen der har styr på hvad sådan noget koster, vil jeg meget gerne høre fra jer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-05 10:45
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-05 10:45
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-05 10:55

God side, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvad det koster at ringe fra en Mobil i finland (på tdc abbonement) til en fastnet i danmark (tele2 abbo)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-05 11:13
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-05 11:14

Nå - den vælger ikke siden direkte.

Klik på Europa derefter Finland.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 25-09-05 13:41

Det jeg ville gøre var at få et taletids kort i det land hvor du skal ringe fra/til dvs i dette tilfælde får du et finsk nummer go så er det bare at putte simkortet i telefonen eller endnu bedre have en extra telefon bare til finske samtaler.Det som er at hvis du ringer fra fast telefon til dansk mobil i udlandet betaler den som modtager på mobilen i udlandet også for opkaldet og det kan blive temmeligt kostbart i længden.Med et kontantkort abbonement begrænser udgifterne sig jo helt af sig selv efterhånden som pengene bliver brugt.Jeg har selv gjort dette da jeg arbejdede som montør i Norge og dette sparede mig for store summer

Med venlig hilsen Sverola

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-09-05 14:26

på posthuset eller i brugsen kan du finde billigere løsninger. kig efter de foldere på taletidskort der er.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-09-05 14:33

se her minutpris under 1 krone
http://www.smarttravel.dk/
kr./min. min./100 kr. kr./min. min./100 kr
Finland 0,74 135 0,57 175

eller

http://bestandsmart.pushline.com/p/?PHPSESSID=68a6257075101fffa24218ae96f8662f&id_from_country=62&idcountry=202

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-09-05 14:37

http://www.globalcall.dk/prisliste_dansk.htm
de her er endnu billigere 54 øre. men det er billigst med fastnet til fastnet

Kommentar
Fra : Bulldog

Dato : 27-09-05 14:23

og det allerbilligste ville være at bruge skype, hvis der er adgang til en PC med internetadgang i begge ender

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 02-10-05 00:43

Hvis din stedfar kan brug internete så kan han ringe men 0,- kr til fast net eller til 1,68 til mobile fra hvor somhelst til DANMARK:Det skal han eller du kan gør det forham at downloader programmet fra :http://www.voipbuster.com/ og betal kun 5 euro some det blev din hvis du ringe til fast net i europa ,du kan læse om voipbuster og see hvordan.

hvis din stedfar kan ikke brug internet så kan han købe noget telefon kort det hedder på engilsk:PRE-PAID CALLING CARD.og det kan han finder den hos invandre butiker.og det er nemt at brug og meget meget billigt,jeg tror for 100 kr kan han tale mere en 600/700 int.