/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lørdagshygge
Fra : Toupie
Vist : 497 gange
10 point
Dato : 24-09-05 21:35

Syntes der mangler en lørdagstråd

Emnet er frit men men men her er en start..

Hvordan går det med dukkehuset?
Hvornår får Molo købt en ny mage til Toupie - og hvad skal han hedde?
Hvordan går det med TheRipley og hvem får computeren?
Hvorfor tager Bennymanden afsted i mange måneder?
Og hvornår kommer Eyvind tilbage? jeg savner ham

........og hvem har overhoved tålmodighed til at skrive på Kandu i dag, så langsom som den er??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 21:41

Svært at følge med uden emiler

http://www.kandu.dk/dk/spg/74898

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 21:44

Toupie -> Jeg tror nu Toupie for fremtiden må leve med Kel'..' Dobbelt D

På mandag ska' jeg på besøg hos den Store Akvarie Gud : Tandkarpen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 21:45

Det er dét jeg mener Molo, det kræver stor tålmodighed at bruge Kandu i dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 21:46

...venter nu også stadig på Mango (-rossa) : Iiiiieehh... du store Pragt Smerling

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 21:50

Ps. I går bed natmaden et stykke af ans'es hale

Jeg tror hun var blevet lidt for 'kæk..?

..og så var halen væk !!!

Bare rolig; den vokser snart ud igen

</KAMPFISK>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 22:04

molo

Så er jeg måske den næste, der springer over bord, hvis jeg kan det uden en hale!

1. Dukkehuset kan du følge med i på denne side http://www.123hjemmeside.dk/Hannes-Menageri

2. Det kan molo svare på

3. Det fortæller TheRipley nok om når tiden er inde til det.

4. Han skal tjene penge.

5. Tror du også han har savnet dig?

Hvor er det bare dejligt at jeg har det, som jeg har det.

Jeg bekymrer mig ikke om hvornår brugerne på kandu kommer hjem fra ferie.

Bennymanden har selv skrevet hvorfor han de næste uger ikke er i Danmark.

Toupie keder du dig?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-05 22:10

Toupie og mig i akvariet hm hm hm, ja bare hun ikke går og bider, eller hvad det hedder, så går det nok.

Og Hannes dukkehus går det fint med, hun skulle gifte Camilla i dag, så hun er til bryllup.

Mirit har fået aftensmad, det var noget med spinat.

Men hvad jeg satangalme ikke kan fordrage, er, når der er koncert, og jeg gerne vil høre musikken, så sidder alle

idioterne nede i salen og klapper med i takt, usmageligt, æv.

Og hvis jeg skal være en fisk, vil jeg gerne være en BARRACUDA

Jeg tror jeg knapper en snebajer op Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 22:14

Molo det tror jeg nok skal blive ok men du må da opdrage lidt på natmaden, det går da ikke han sådan bider halen af Ans

Ans
1, ved jeg
2, ved jeg
3, ved jeg
4, ved jeg
5, tror jeg næppe

nej jeg keder mig ikke- det tror jeg ikke man behøver for at oprette en tråd ......og spørgsmålene?? tja... det var for at starte et sted

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 22:17

Keldd, bare det ikke ender som med Tedd så skal det nok gå

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-05 22:24

Desværre allesammen, det dejlige vejr vi har haft i lang tid, kan jo ikke blive ved at holde,

men guldsmedene er der stadig, men første gang der er rigtig efterårsvejr går de sikkert til, jeg har nu haft en herlig

sensommer sammen med dem. Vidste i forresten at en guldsmeds maximale levetid, i luften, kun er ca. 2 md.?

Kig her: http://kortlink.dk/237m Det er Rød Libel.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 22:25

Se så langsom det går når Arnedrengen ikke står i overskriften, han trækker indlæg til

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 22:27

Du er altså bare god til det der Keldd
nope det vidste jeg ikke, men det er ikk længe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-05 22:29

Desværre allesammen, det dejlige vejr vi har haft i lang tid, kan jo ikke blive ved at holde,

men guldsmedene er der stadig, men første gang der er rigtig efterårsvejr går de sikkert til, jeg har nu haft en herlig

sensommer sammen med dem. Vidste i forresten at en guldsmeds maximale levetid, i luften, kun er ca. 2 md.?

Kig her: http://kortlink.dk/237m Det er Rød Libel.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 22:31

Paperboy tror du ikke bare alle de indlæg er med til at overbelaste serveren??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-05 22:36

Hvad foregår der med KanDu, nu gik det rimeligt tidligere, nu er der da helt gået kuk

i systemet. Jeg tror jeg snupper en snebajer til. Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 22:43

Ævsens Keldddddddd; bare det var mig ...jeg er på Sinappelsap og tørkaffe

Afgiftning !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-05 22:46

Jeg har ikke set skyggen (..læs : Bunden) af en FF'er i 3 laaaaaaaange dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-09-05 22:53

Vær ikke misundelig på mig molo, jeg købte 12 snebajere ved juletid, de 4 drak jeg, da du havde en fredagsbar, så ryger der 4 i aften, og så er der nogen af de sædvanlige tilløbere der har drukket de 4 andre.
Egentlig tror jeg, jeg vil gå lidt mere ind for druk, måske det vil ændre mit syn på verden af i dag.
Hilsen
Keldd.......og så går jeg ud og henter nr.3

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-09-05 23:10

ØV..nu skrev jeg lige et laaaaaaaaaagt indlæg om vores fantastiske havefest...og så forsvinder indlægget bare *hmmpft*
Men det har været en dejlig dag, og vi er trætte og tilfredse.
Taknemlige for det dejlige vejr og de skønne mennesker!

Mango

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 23:14

Godt Mango I har jo også haft det mest vidunderlige vejr, så i har været heldige

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-09-05 23:32

Toupie, ja det er helt fantastisk altså.
Det har ikke været strålende solskin, men vindstille og lunt..dejligt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 23:37

Hvor kunne det være dejligt hvis hele efteråret kunne være sådan det ville være ren luksus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-09-05 23:47

G'aften.

>> Keldd - jeg har ikke set det, hvis du har skrevet om guldsmede før? Her hos os har vi talt SÅ meget om hvorfor der er så mange guldsmede i år?
Vi har haft dem alle vegne, de er også fløjet ind igennem terrassedøren og det har afgjort været en blandet fornøjelse - nogle af dem er jo nogle enorme kræ.

Desværre har den ene af vores katte set sig gal på guldsmedene og den har hentet flere ind i stuen i løbet af de sidste uger - vi har ikke kunnet gøre ret meget ved det men har dog forsøgt at gøre den klart at det ikke er noget vi sætter pris på.

Guldsmedene har været meget varierende i størrelsen men nogle af dem har altså været så store at det ikke var så rart at have besøg af dem på terrassen.....og slet ikke i stuerne.

Hyggeligt med en lørdagshyggetråd

Venlig hilsen vil.du/Dorthe.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 23:52

Hyggeligt du kigger ind Vil.du har du set min kommentar til dig i Paperboys tråd fra i går??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-09-05 23:57

Har lige holdt fyraften og kigger lige med, jeg nyder også det gode vejr, og så er jeg glad for at jeg ikke svømmer rundt i MOLOKYLE`s bassin

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 00:03

Dorthe:
Det er lidt forskelligt fra år til år, i år har betingelserne (tørt og varmt i perioder)

været optimale, men se her: http://kortlink.dk/2388 Det er mosaikguldsmeden, een af vore smukkeste,

og normalt sjælden, men jeg har set den alle steder, hvor den burde være.

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 00:05

Bare vent O.v.n én dag er det sikkert også din tur

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 00:12

godt alle.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 00:13

Natti nat Keldd, drøm sødt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-05 00:16

Det er flotte billeder du tager, jeg er selv kun på begynderstadiet er det insekter der har din helt store interesse eller alt hvad du kan skyde?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-05 00:18

oven stående er selvfølgelig til Keldd jeg glemte navnet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 00:22

o.v.n.
Jeg har aldrig bundet mig til noget særligt, dog vil jeg ikke fotografere mennesker,
jeg ikke kender. Keldd

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-09-05 00:43

wauw serveren oppe igen??

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-09-05 00:54

Snaptil: tror på dig, men forkorter lige det lange svar jeg skrev til Toupie før:

Vi har faktisk hver sin computer men ingen router så det er godt nok min PC der er koblet til, men regningen til TDC er fælles, det kræver samarbejde lige nu.

Og jeg har lige droppet licens og TV til fordel for Internet og KanDu - Det er meget sjovere en realityshows

Når det virker - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-09-05 00:59

-og Kelld, når du vågner - det var nogen super billeder af guldsmeden, værd at ligge og rode i sivene for at tage

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-09-05 04:28

Gode billeder Keldd
ans har helt ret, nu er det tiden at få lidt i pungen igen
--------------------------------------
Skål i snebajere de er forhåbent klare når jeg igen rammer DK - jeg regner med det bliver i uge 49 eller 50
Kan i nu have det rigtig godt allesammen og passe på hinanden
mange hilsener
<\\Bennymanden

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-09-05 05:34

Hej do - farvel - goodbye - aufwiedersehen - ade - au plaisir - rivedere - fare the well -------
...................................
chiau - sallu - ha´det nu rigtig godt allesammen
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 10:12

TheRipley godt valg

Benny, god tur

.....og nu forlader jeg tråden til senere i dag - så nu er den helt til fri afbenyttelse

God søndag til alle

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 11:17

God formiddag alle:
Jeg skrev det igår, men indlægget er da væk nu.Så kommer det igen:
Tak for jeres måde at være på i denne tråd, og:

Citat
Jeg elsker sgu jer allesammen :o)

En tråd uden fnidder, er det bedste jeg ved.

Vejret er stadig utroligt, jeg er i mosen resten af dagen, og vil igen prøve at komme

på fotoafstand af den Smaragdgrønne Libel, stay tuned, det kunne jo være.

Hilsen
Keldd.
Ha' det godt sydpå Benny.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 11:30

Vi Æææææææælsker sgu også dig Keldd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 12:20

Bennydrengen - kan du passe på dig selv ude i den vilde Verden!

Ja, jeg er (næsten) velopstået efter en lang dag/aften igår og tror seføli, at jeg skal ind at se alle de emiler, der er kommet......

I skulle have været med til det bryllup...... det var en flot dag og brudeparret var meget glade! Det var kun lille mostermig, der ikke hørte til i nogen familie, da jeg jo "kun" er moster. Familiefoto - HA - næh du, som jeg fik besked af min søster: "Det er altså KUN for bedsteforældre, forældre, søskende og samlevere. Så hendes kæreste (1 år) og hans søn, hørte til familien - jeg gjorde ikke...

Engang troede jeg, at det ville være skægt at være moster - hvor bliver man klogere, når man har en strigle til søster! Når hun så ovenikøbet finder en kæreste, der er ligeså strid (faktisk værre, hvis det ellers var muligt).

Min læge siger, at hun er psykopat.......

Men solen skinner og Camilla er lykkelig! Så moster jo bare være der for hende (hvis jeg får lov af hendes mor...)

Hold kæft for en jammer! Men jeg trængte til det.....

Så er det dejligt, når man har så nogle herlige mennesker, som jer, med verdens bedste humor!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-05 12:27

Camillasmoster

Det er da noget af en strid søster du har.
Sådan ville det ikke være i min familie.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 14:46

Kærestemoster -> Det er dét jeg siger :

Gift dig med molokyle

..og det ka' ik' gå hurtigt nok

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 14:48

Ps. I løbet af kommende uge ska' jeg nok høre til dukkemøblerne og tingeltangelt i elfenben Camillasmoster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 15:02

Jamen, molo - du vil jo ikke giftes - men seføli, af to onder, ægteskab eller børn (var det ikke så'en?)

Jeg vil nu gerne begge dele... men tiden iler

ans - du er MEGET MEGET heldig!!!

Godt, det ikke er papir, jeg skriver på - jeg er sq så tudevorn...

Heldigvis var en mine bedste venner musiker til middagen igår - så jeg fik dejlig opbakning og trøst

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 15:04

Du er en snuske, molo!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 15:21

Det var en trist historie Hanne, jeg vil sørge for at molo gifter sig med dig.

Citat
molo,tag så over og gift dig med Hanne, hun skal ikke gå og
være ked af det, din snuske, hvad det så end er.

Jeg kom hjem fra mosen, uden at have skvattet i denne gang, der er heller ikke ret meget vand tilbage,

men stadigvæk, masser af frøer, og et stort insektliv. Jeg vil nu tømme apparatet for billeder, så får vi

se, om der er noget der kan bruges. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-05 17:10

Fjerner flubenet.

Men inden da, molo har flere gange skrevet, at han ikke vil giftes.

Hvor kan voksne dog blive "barnlige"

Hygge til Jer, som fortsætter i denne tråd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 18:26

Hanne det lyder somom du har en meget jaloux søster .......men sjovt er det ikke med sådan en søster kan jeg forestille mig. Du får lige en masse knus herfra

Ans, tak

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 18:38

Toupie (og andre)

http://kortlink.dk/239b Det er sikkert den sidste jeg laver i år.

Hvad laver de andre mon? Nå, de kommer sikkert senere.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 18:56

Suverænt taget Keldd, du er ganske enkelt bare mesteren Jeg nyder virkelig dine billeder, de er ret gode som baggrundsbilled på skrivebordet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 18:57

Citat
Hvor kan voksne dog blive "barnlige"

Ja og hvor er det bare skønt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 19:48

Tak for de pæne ord Toupie, og pas nu på ikke at blive FOR

barnlig, vi skulle helst undgå sure opstød i tråden
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 19:55

Keldd jeg nyder nu ellers når jeg kan te mig tosset og ikke altid være så seriøs - men jeg skal prøve at opføre mig ordentligt......tager en omgang med strygehjernet i stedet og det er ikke en vals jeg snakker om

men ok, der er nok mange forskellige syn på hvornår nogen er barnlige og hvornår nogen bare laver sjov og fjoller lidt...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 20:21

Toupie:
Du kan sgu da gøre lige hvad du vil, det er din tråd, hvis der er nogen der får ondt i røven,
kan de da selv åbne een ha ha ha ha.
Ja, det kommer også over mig at være, noget andet end kedelig, men der er laaaang tid til
fredag aften, så nu skal jeg gå og være røvkedelig hele ugen, inden det er fredag aften.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-05 20:37

Min nysgerrighed tog overhånd.
Jeg måtte lige se til denne tråd igen

Til Keldd kan jeg sige: " Jeg har ikke fået ondt i røven" hvis det var mig du tænkte på!
Lattermusklerne kan snart ikke klare mere og de sidder et andet sted

Til orientering, så nærmer søndagen sig sin afslutning.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 20:40

ans -> (...selvom benet er væk ) :

[hør] Du har ret; jeg vil ikke giftes ...eller ha' børn ..................med andre end Camillasmoster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 20:48

Ans, jeg hygger mig både over din nysgerrighed og dine lattermuskler det er så kedeligt at grine alene...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 20:49

Det skal nok gå molo, jeg lægger et godt ord ind for dig,

og du må godt låne mine sorte sko.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 21:09

[hør] Behøv's ikke Keldd

Når jeg ska' være 'fin' ....har jeg jo mine violette snabeltyrkersko på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 21:11

Sammen med din g-streng Molo???? ........så er jeg sikker på at du er lækker lækker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 21:24

...men hvis nogen sku' være interesseret i giftemål, må jeg lige advare :

Jeg er en MEGET speciel mand !

1.) Jeg sidder ned og tisser, når jeg er ude 'fremmede' steder. (..og lader brædtet være nede!)
2.) Jeg holder altid døren for en 'dame'.
3.) Oprydning/-vask i køkken, alm. rengøring og vinduespudsning er lige mig.
4.) Cerutter ryges på altanen ...ikke i stuen.
5.) FF'ere drikkes af dertil indrettede ølglas ...ikke af flaske (..gælder dog ikke på strand eller i park)
6.) Rene og klippede negle ..også på tæerne er en selvfølge.
7.) Biografturen betales af undertegnede.
8.) En måned om året drikkes ikke alkohol (..februar )
9.) Jeg sætter en ære i at overholde mine aftaler.

...men jeg vil tro, man med lidt tålmodighed, tolerance og overbærenhed, kan lære at leve med det?

</TOSSENOLLIKEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 21:30

10.) ..og jeg lyver kun; hvis det er højst nødvendigt, påkrævet af situationen eller for at opnå noget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 21:31

11.) ..og så er jeg naturligvis et ærligt menneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 21:51

Jamen den køber de molo,
vi skal sgu nok få dig afsat,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-05 22:03

keldd - det er ikke godt at få afsat molo - så får han jo ikke lov at være på kandu mere

og - en sang fra de varme lande dutter sikkert ikke - tror bestemt camillasmosterhanne er for musikalsk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:05

Her sidder jeg begravet i dukkehushyggearbejde og er heldigvis kommet i bedre humør , og høre ikke mit navn nævnt .

Kreative tiltag gør glad, og farver gør mig altid i bedre humør.

Åh molo, som du dog kan "sige" det

Tusind tak for knus og varme tanker! Det luner!

Ja, Toupie - hun er netop jaloux - hun påstår hårnakket, at jeg er misundelig på hende, fordi hun har Camilla. Uanset hvad jeg siger, har hun bestemt, at er sådan.

Nu vil jeg lige advare!!! Sarte sjæle bedes lukke øjnene!

Hun er en dum kælling!

Dette ord er ellers et, jeg absolut ikke bryder mig om at bruge... men der kommer et tidspunkt i enhver kvindes liv, hvor hun må sige: "Dumme kælling", nå!

Molo, du må endelig IKKE tage G-streng på, vel? A ka't døj't!

Hvis du ta'r snabelskoene på, så syer jeg mig et mavedanser outfit Hold da kæft, det bliver ømt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:13

Hej miritdk! Yes, det er mig, der synger, do... jeg sang "The Rose" i kirken igår... ikke et øje var tørt

Molo må alså gerne være på KANDU, når er blevet gift! For jeg vil også være der - så kan vi hedde hr. dit og fru dat

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:14

vi

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-05 22:19

Jeg er altså søvnig, og det ser ud til alt er godt, åh ja, mirit, min due, hvor har du været så længe??
Og Toupie, den sidste hedder " Glinsende Smaragdlibel".
Hanneskattepige, så skal vi bare ha' en dato der passer, helst inden det bliver for koldt. Ha ha ha
Hyg jer alle, jeg skal klippe den rådne hæk imorgen.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:29

Og jeg må hellere få nogle tulipanløg lagt i jorden - jeg har forlængst købt SORTE og lilla - så kan jeg ikke huske flere farver - men jeg GLÆDER mig til de kommer op - det er min yndlingsblomst!

Ja Keld, vi kan nå at holde det ude i gården, inden jeg tager pavillonen ned og krukkerne ind (alså dem med blomsterne )

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:30

Hvis hækken er rådden, behøver du da ikke at klippe den

Godnatknus ?-)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:31

Ups

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:32

Hov, det var ikke en flue men et blåt øje - jeg kan ikke finde mine læsebriller

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 25-09-05 22:42

Må jeg være brudepige????

Hanne din søster bliver nok "nød" til, at have noget du skal være jaloux over, sådan at det ikke kun er dig der har det hele og hende intet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 00:06

Dét må du gerne Toupie!

Jam, hun har jo Camilla - hvad er hendes problem.....?

Hun har det desværre i generne - vi har en faster, der er ligesådan - mine forældre ser hende ikke - af samme grund!

Hun har altid været misundelig på det, jeg kan og gør. Men hun gør nada for at nå dertil - sidder på sin flade med mottoet: "Jeg gider ikke". Hendes kæreste bringer ved til bålet...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 00:24

Min yndlingsblomst er Fresia :

http://www.malericentralen.dk/www/silblo/01612-02.jpg

http://www.malericentralen.dk/www/silblo/01612-18.jpg

Du må gerne få den ene og du må selv vælge Camarosøster

Nå, men skal tidligt op, så nu går jeg på puden

Vi snakkes....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-09-05 01:22

>> Camillasmoster, øv hvor jeg føler med dig - sikke da en ¤&#W%&S%/ din søster er. Man kan næsten ikke forestille sig større ondskabsfuldhed end hun udviste til brylluppet m.h.t familiebilledet

MEN - ved du hvad...med dét nick du har valgt her 'camillasmoster' så har jeg en fornemmelse af at du har et godt, varmt og nært forhold til din niece OG....jamen så er det da det aller vigtigste. Vær du en rigtig god moster 8det er jeg sikker på du er!) for Camilla, så skal du se...så ender det sikkert med at din x/&¤zx%%&¤% søster får endnu mere at være misundelig over.

Glem du det med det billede og næste gang du får besøg af / besøger din niece, så snupper du lige alle tiders billede af Jer to alene, eller måske sammen med hendes nybagte brudgom, får det forstørret op og placerer det på en rigtig god plads på væggen, så skal du bare se løjer næste gang din søster dukker op hos dig

Jeg er holdt op med at knuse og kramme Jer allesammen, men jeg kan i hvert fald sende dig en masse varme tanker

Ud fra det du beretter om din underlige søsters uopdragne opførsel, kan jeg helt sikkert (endda uden at kende nogle af Jer) sige at DU er tifold mere værd end hende!

Venlig hilsen vil.du.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-09-05 09:19

Hanne, hendes problem er jo netop at det eneste hun har som du ikke har, er Camilla - og det bruger hun så mod dig....ja det lyder da sådan men der er jo desværre nogle mennesker der er egoister og ikke tænker på andet end sig selv - de er ligeglade med om de såre andre, bare de selv får tilfredsstillet deres eget "behov"
Det kan være hun tror du har fået det hele forærende og hun så forventer det samme - du véd, det er de andres skyld, det er samfundets skyld osv.

Flot indlæg Vil.du

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-09-05 09:57

vil.du

Citat
vil.du, er SØD. :o)

Og jeg går ud og klipper den sa.... hæk.
Hilsen
Keldd.....

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 10 point
Dato : 26-09-05 11:15

Tusind tak for opbakningen!

Jeg har tit fået at vide, at jeg er naiv, fordi jeg altid har forsøgt at gøre mit til, at det skal fungere - vedkommende har ret!

Jeg synes godt vi kan opføre os ordentligt (som voksne mennesker) og synes, vi skal takle situationen i stedet for opføre os barnligt - f.eks. at gå over på det andet fortov, når vi render på hinanden, ikke at hilse på hinanden.

Hendes kæreste ignorerer mig totalt - han har gjort det til sit problem, fordi han blandede sig. Ih, hvor er han forurettet!

De passer godt sammen...

Hun kommer desværre ikke til at se det billede - vi ses ikke til andet, end det der er "tvungent"...

Vil.du

Jeg fik taget et billede af Camilla og mig til brylluppet. Men det var nu ikke med den bagtanke, men jeg kan godt se, at det kan se sådan ud. Men jeg skal IKKE forklare en disse til søsteren og co., for uanset, hvad jeg siger, hár de bestemt sig for, hvad jeg mener.

Der er også grænser for hvorlænge, jeg vil være naiv! Nu er jeg endelig blevet klogere! Bedre sent end aldrig...

Da Camilla var lille, tog mig af hende, når moderen ikke kunne. Jeg var vildt begejstret, da hun blev født! Uha, hun var kær! Mosters øjesten!

Det er en svær situation for Camilla..

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 26-09-05 22:50

Nu har jeg lige arbejdet 12 timer og er helt klart parat til at gå i seng

Camillasmoster du får lige nogle trøstepoint
Naiv?? hvis tilgivelse og forståelse er = naivitet, så vil jeg gerne være naiv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 02:50

Tak Toupie

Tjah, hvad skal jeg sige.... jeg synes jo også, at man skal kæmpe for tingene - men der er dog en grænse!

Tror også nok, at jeg er lidt træt - hov klokken er jo også alt for meget!

God nat og knus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 17:16

nu er jeg s* træt af at få link til den side her uden der sker noget i den - halloooooooooooooooo - lol

nupper et flueben og lidt kaffe og - hmmm tror jeg nok da

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-09-05 22:47

Hallååååååååååååå du kan da bare få den til at være aktiv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 22:49

NÆ OG NEJ OG NIKS OG SÅRN - DET ER DIN TRÅD

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-09-05 00:09

ÅHHHHHH dit sure løg!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-09-05 00:11

MÅ jeg nu be´om mine himmelblå - sådan en møgunge !!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-09-05 00:15

Skal det så være med stjerner på??? he he he ............måske jeg bare skulle gå i seng!!!