/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Snickers smørepålæg
Fra : anetteogjesper
Vist : 1443 gange
20 point
Dato : 24-09-05 19:08

Hej

Er der nogen der kan skaffe mig noget Snickers smørepålæg til en rimelig penge?

mvh
Anette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-09-05 05:41

- spis dog ikke det snavs - tag en ostemad i stedet

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-05 11:28

Øh skaffe noget snickers smørepålæg(?) til rimelige penge. Hvad er det her, en hæler central hehe

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 25-09-05 16:29

250 g Kærgården og 10 Snickers (giv det lige nogen sekunder i mikroen) ............hele molevitten i en blender og kør så det brøler .så er det bare at smøre ud over middagen...

Bon Appetit

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-09-05 20:22

Nej jeg gider ikke lave det selv... det var bare hvis nogen skulle til Tyskland ville jeg gerne købe et par glas med, det er det hele...

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 29-09-05 21:16

Ja ja du skrev jo ikke noget om at du ønskede Snickers Pålæg to go..........Men kommer jeg forbi skal jeg da gerne tage et par glas med til dig ..

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 01-10-05 17:21

Det lyder lækkert Skriv til mig på diverse@os.dk så vi kan aftale nærmere.

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 15-01-06 21:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål