/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
EFTERLYSNING Chrysler Neon 2.0
Fra : henper
Vist : 524 gange
150 point
Dato : 24-09-05 10:28

Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg finder min bil igen. Nu har den været væk i et par dage og jeg er helt i vildrede hvordan jeg skal finde den igen Hurtigst muligt.
Det drejer sig om en
Chrysler Neon 2.0
Farve GRÅ
årgang 1997
Reg. nr. XK 50197
forsvundet i Vallensbæk d. 20 sep. 2005
hvis du skulle have set den kan du ringe til mig på tlf. 25481323

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 160 point
Dato : 24-09-05 10:58

Vi skal nok holde øje, når vi kommer ud i "den virkelige" verden, hvor er det dog surt for dig. Det eneste du vel kan gøre, og sikkert har gjort, er at kontakte politiet.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-09-05 11:13

Prøv at efterlyse din bil i den lokale avis. Men jeg føler med dig, det må være skide surt at miste sin bil. Hvis bilen er blevet stjålet til et krimminelt formål,
dukker den nok op igen på et eller andet tidspunkt, og du må så håbe at du får den tilbage i samme stand. Held og lykke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-09-05 11:21

Har i ikke en lokalradio, måske du kan efterlyse den der?, bare så du kan sige til dig selv, at du har gjort havd du selv kunne

Kommentar
Fra : henper

Dato : 24-09-05 11:37

Det første jeg gjorde var at kontakte politiet. dernæst kørte vi rundt i 4 timer og ledte efter den, men det virker fulstændig håbløst. Det var først der det gik op for mig hvormange pakeringspladser der er rundt omkring. der er mange flere end man lige tror. og efter de fire timer havde jeg kun fundet en Chrysler i et andet mærke. Snøft

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-05 12:18

Du skal også huske at anmelde det til dit forsikringsselskab.

Også selv om du ikke skulle have kaskoforsikring på den.
Det kunne jo være, at dem der har "lånt" den, laver nogen skader med bilen, som din forsikring så vil blive draget til ansvar for.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : henper

Dato : 28-09-05 16:51

Endelig kom bilen tilbage igen. Der er ikke meget andet end at kontakte politiet når man får stjålet sin bil. Det er jo nærmest umuligt at finde den igen. Det eneste jeg skulle have gjort var nok bare at kontakte politiet så havde jeg sparet en hel del tid rundt i lokal milijøet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-05 17:04

henper.... du havde helt sikkert kørt rundt og ledt, selv om du havde kontaktet politiet det var godt du fik den igen, håber ikke den er blevet ødelagt