/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Slemminggård Grenå ?
Fra : senta
Vist : 1687 gange
100 point
Dato : 23-10-02 09:53

Jeg søger oplysninger om Slemminggård ved Grenå fra ca.1918--1930 om hvem der ejede gården, om hvem der var ansat der i ovennævnte tidsrum . ?

Kommentar
Fra : senta

Dato : 23-10-02 11:39

Tak for svaret, men de oplysninger har jeg, de oplysninger jeg søger er nye data fra 1921 og 1930, jeg håber på at en her i gruppen ligger inde med lige de oplysninger jeg skal bruge, jeg har ikke tid til at tage til Viborg derfor dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 23-10-02 11:59

Jeg kender godt siden , jeg venter fortsat på hjælp på lige det spørgsmål jeg stillede, ellers må jeg engang i det nye år til Viborg, men tak for rådet.

Accepteret svar
Fra : jvr

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-02 12:41

Det er måske et dumt response, mit først i denne forbindelse, og jeg er sikker på at du allerede kender det, men alligevel: har du prøvet Trap Danmark?
VH jvr

Kommentar
Fra : senta

Dato : 24-10-02 12:48

Det jeg søger er oplysninger om Slemminggård og om hvem der var ansat der i tidsrummet fra ca.1918--1930 ,men tak alligevel .

Godkendelse af svar
Fra : senta

Dato : 16-01-03 14:17

Tak for svaret jvr.